Shoes..

 

Köpte nya skor till barnen idag. De fick två par var (Izabellas till vänster och Alvars till höger) Jag förstår inte riktigt hur de lyckas slita ut sina skor så fort. De fick varsitt par skor av min mamma i påskas och de är redan helt utslitna, Izabella hade till och med fått ett litet hål på sin ena sko. Så en snabbis in i första bästa skoaffär och shoppa skor till dom.

 

De ringde även från sjukan idag. Operationen på torsdag är inställd, helt plötsligt har de inga läkare som kan operera då, men fick en ny tid den 3/6. Så typiskt när jag nu var helt inställd på operationen. Aja, inte mycket att göra åt. Vill bara få det gjort, så första bästa tid tar jag ;-)

 

Nu ska jag hoppa... nåja, gå in i en dusch och sen slänga mig på soffan och se en film. Blir nog en tidig kväll idag, känner mig helt slut. Har ni haft en bra dag?


Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

är inte vi iväg då?

2010-05-25 @ 20:41:05
Postat av: princess charming

åh vilka ursnygga skor ni köpt till barnen. Gillade dom verkligen. Det ska gudarna veta att barnskor slits ut och speciellt stövlar av våra barn. Fattar inte hur de lyckas! Tråkigt för dig att op blivit inställd. Får hoppas den blir av det datumet du fått nu då. Håller tummarna! Nu ska jag sova , ska jobba i morgon. WISH ME LUCK =). Kramen

2010-05-25 @ 22:00:25
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Nej, vad typiskt att operationen ställs in, men skönt att det inte är så många dagar emellan ändå.



Hmm, jag kan nog svara på varför skorna slits så snabbt ;-) Ni är ju ute jättemycket med barnen! :-)



Ikväll har vi bara tagit det lugnt, sov väldigt dåligt natten till idag. Har varit ett par tuffa nätter på raken nu, J har vaknat och så. Men annars har jag rensat i pyssellådan som var fullllll av pärlor överallt och så plockat lite här hemma. Varit en regnig dag så jag hade ingen lust att gå ut, utan passade på att röja lite istället.

2010-05-25 @ 22:09:37
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0