4.e veckan.

Ja, hur går det med min viktminskning? Denna vecka visade vågen minus 0,3kg men däremot hade jag krympt hela tre centimeter i midjan. Totalt: -4,7kg och 6cm i midjan.

Jag trodde dock att jag skulle ha gått ner mer, men ja... motion..borde röra på mig mer, men hur finner man tid, ork och lust?

Idag blir motionen en shoppingrunda, gå i affärer är väl aldrig fel? hehe. Nej, jag fortstätter att kämpa med vikten, äta nyttigt och förhoppningsvis börja röra på mig mer. Ska försöka få med mig syster till gymmet också, jag vill inte gå själv så lär väl aldrig komma iväg annars :/

Första delmålet är minus 10kg innan älsklingen fyller år (28 februari) undrar om jag klarar det? Det borde jag väl göra om jag kan hålla mig i från allt gott under julen hehe ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jag tror absolut att du kan klara målet faktiskt! Vad kör du för diet, kan du inte berätta lite mer ingående om den? Intressant att läsa om sådant som fungerar!



Japp, maten var suuuuuuuuuupergod!

2010-11-27 @ 13:02:58
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Det tror jag nog du klarar, kämpa på! :) Hoppas att du har en bra dag nu! :) Kramar!

2010-11-27 @ 14:42:02
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0