About my man..

du är tillsammans med? -  Lucifer Marko H...
hur gammal är han/hon? - 29
när fyller han/hon? -  28.e februari
vart bor han/hon? - Norrköping
har han/hon piercat sig någon gång? - Ja
har han/hon druckit någon gång? - Ja
har han/hon rökt? - Ja
vad har han/hon för färg på rummet? - Vitt
vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Han skulle köpa sig en nice motorcykel och sedan ge sig ut på äventyr
har han/hon någon fobi? - Nej
är han/hon beroende av något då? - Kaffe, cigg, snus, mig ;-)

är han/hon envis? - Oh, satan! Envisare än en åsna!
vad gör han/hon på helgerna? - Är med mig och barnen, träffar vänner och drar på en och annan fest.
beskriv honom/henne med två ord? - Helt underbar!

skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Helt klart att han är en bra pappa!
varför blev du tillsammans med honom/henne? - För att jag älskade honom redan då! ;-)
föll du för honom/henne direkt? - Jajamen, föll platt som en pannkaka för honom, men det dröjde 2år innan vi blev tillsammans!
du har slagit honom/henne? - Jo, fast på skoj dårå.
du har roligt med honom/henne? - Jajamen!
du skulle kunna bo med honom/henne? - Det gör jag redan :-)
du vet någonting om honom/henne? - Säg något jag inte vet ;-)
säg ett ord du känner för honom/henne? - Kärlek!
vad är det finaste han/hon sagt till dig? - "Jag älskar dig!"
vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Hans ögon, tatueringarna, magen, händerna.. allt.. utom fötterna haha
får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Absolut!

om er:
hur träffades ni första gången? - Jag var 14 år och väldigt full, så han tog hand om mig ;-)
när blev ni tillsammans? - 21.e februari 2002
hur länge har ni då varit tillsammans? - Snart 9år

kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Yes

vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Alla möjliga, mest krigs- och actionfilmer.

har ni sovit över hos varandra? - Ehh nej?! haha klart vi har!

har ni bråkat någongång? - Yes box

vem håller fjärrkontrollen? - Mest jag ;-)
vad har ni gemensamt? - Mycket! Vänner, musik, film, spel, barnen mm
har ni samma åsikter om saker? - Inte alltid.

hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 6 månader.
hur länge kommer ni vara tillsammans? - Tills döden skiljer oss åt.

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Intressant inlägg, klart att ni kommer leva ihop tills döden skiljer er åt, det hoppas jag iaf! :D Hoppas att du mår bättre nu förresten, annars får du krya på dig och ha en bra kväll nu! :) Kramar!

2010-11-09 @ 19:49:42
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: zandra- en färg i din vardag

ja det är ju inte kul

2010-11-09 @ 20:59:11
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Vad roligt inlägg, kul att läsa lite mer om gubben din :-)

2010-11-09 @ 21:17:18
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: rock n roll mamma

säker på att ni har sovit över?? tror du skojar på mig, gnu!!



varför 6 månader isär? var du ute på en resa och jagade eller?? getter, alltså!

2010-11-09 @ 21:25:22
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Japp, det var jättegott - prova du också?!



Förstår att du inte vill bege dig ut i kylan idag, det är ju ruggigt, brr... :/



Ha en fortsatt skön onsdag, kram.

2010-11-10 @ 08:55:12
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Får se om jag gör just den här listan, om gubben går med på det ;-)

2010-11-10 @ 09:00:09
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0