En skum start.

Det är en mörk, kall och regnig morgon. En lite skum sådan. Nej, inte skum på det viset, utan jag hade en väldigt jobbig dröm om att min karl var otrogen osv.. behöver inte gå in på detaljer ;-) så när jag vaknade kändes allt bara väldigt skumt! Ibland undrar jag varför man drömmer så konstiga/jobbiga drömmar? Det måste väl betyda något, eller? Kanske får hålla ett extra öga på karln nu haha. Skämt å sido.. skum start, men nu går vi vidare.

Barnen har precis ätit frukost och ska väl strax få på sig kläder. Idag börjar de 8.30 och jag ska hem direkt sen och skriva klart en uppgift. Vid 12.30 ska jag träffa de jag brukar plugga med för att göra klart ett par uppgifter. Sen blir det att hämta barnen igen. Får se vad vi hittar på i eftermiddag. Förmodligen inget speciellt då vi inte är hemma förrän strax efter 16.

Hoppas ni får en bra tisdag!

Lämna ett avtryck
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

jag kan försöka tyda den om du vill? jag sysslar ju med sånt. för skojs skull alltså, inget jga gör med seanser sånt, sååånt kan jag icke. haha .P

JA VISST GICK DET UNDAN! BÅDE DITT O HANNNELES PAKET SKICKADES JU UNDER HELGEN (O DÅ JOBBAR DE VÄL INTE VARKKEN PÅ POST ELLER SCHENKER..? ) O SÅ KOM BÅDA FRAM IGÅR. SNABBA RYCK MINSANN MINSANN. :p oooj faaasennnn!!!



jga drömde om tradera, emn inte så jättekonstigt kankse.... haha. flera bud kom, o nu när jag kollade så nä. no buds. humm.. :(



idag ska vincent ha på sig orm-tröjan alvar haft! :D

2010-10-19 @ 08:25:56
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Hahah nää, det är inte så dumt! :) Hmm det var en otrevlig dröm må jag säga... Hoppas att dagen fortsätter bättre! ;) Kramar!

2010-10-19 @ 08:57:21
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

otrohet är ju känslan att bli sviken i drömmen. så också i verkligheten. Är det nåt du känner dig lurad/bedragen på? kan va pengar, kärlek, jobb, vänskap, boendet, bilen... vad som helst. som du har den känslan mot.



de man hatar allra mest irl, brukar hamna i drömmar där de spelar "bad guy" (tro mig, jag har slagits med gamnla mobbaren flera nätter.. skrikit o gapat och slått sönder, och massa, men hon kommer ÄNDÅ tillbaka..)



så hon är bara i din dröm, ett bollplank mot din ilska, kan man säga.

om du inte fått utlopp för dina aggressioner i vardagen, kan de yttra sig som att man får det i drömmarnas värld istället. så nu är det bra med det liksom.

does this make any sense to you? annars får jag försöka förklara på annat vis. :)

egentligen bara du själv som vet vilka ilskor som gömmer sig i ditt egna undermedvetna, och bara du själv som vet vad den där stora svikna känslan grundar sig i..

pöss

2010-10-19 @ 09:26:59
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

vet du, så drömmer jag allt som oftast! då blir jag så rädd och brukar nästan anklaga honom när jag vaknar! men det handlar nog messt om sin egen osäkerhet! för sen blir jag mkt snällare och mer kärleksfull och så är det glömt på ngn dag!

2010-10-19 @ 09:27:04
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Jag drömde också knasigt inatt, det beror på saker och ting som ligger i det undermedvetna. Men om man exempelvis är osams med en släkting pga. pengar denna inte betalat tillbaka, så kan man drömma om sådant - fast på ett skruvat sätt...



ÖF gillas, där är vi så ofta vi kan.

2010-10-19 @ 09:55:56
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

bra det :P men nu blev ju jag i min tur, nyfiken :P

2010-10-19 @ 09:56:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0