Måndag igen

Igår var jag väldigt seg, vilket gjorde att jag inte satt vid datorn speciellt mycket. Vi hade en riktig slappardag och kollade på micke o molle 2 som gick på tv, sen råkade jag somna till en liten stund trodde jag, men när jag vaknade så hade jag visst sovit i två timmar! Mycket skönt må jag säga ;-)

Idag är det då måndag igen coh jag ska lämna barnen på dagis vid nio, sen ska jag iväg och fixa ett par saker nere på stan, hem igen och plugga lite innan det är dags att hämta barnen igen. I eftermiddag har vi inga planer faktiskt.

Så ser våran dag ut, vad ska ni hitta på?

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Haha jaa men en seeg söndag får man ta, det var det väll värt? ;)hihi Jag har inte heller några större planer idag faktiskt...Men hoppas att du får en bra start på veckan nu! :) Kram!

2010-10-25 @ 09:36:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

skönt o få slappa lite!! du var nog mkt rött efter raggarfesten!!



har inga planer idag! tråååkigt

2010-10-25 @ 09:40:02
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0