Söndag = städdag.

Jag trodde att jag hade fått en liten sovmorgon idag då klockan visade 8.30 när jag gick upp. Så var det dock inte eftersom man ställde tillbaka klockan i natt så klockan var ju bara 7.30. Usch. Är skittrött, men ska vakna till liv och sen blir det att städa, städa, städa.. Ska ha lite kalas för Alvar på tisdag då han fyller år så måste hinna städa och greja lite innan dess.

Jättetråkigt väder ute också, regn och rusk. Så frågan är vad man ska hitta på med barnen så de inte river hela lägenheten för oss. De blir så himla "jobbiga" om de inte får komma ut och leka en stund varje dag. Får hoppas på bättre väder framåt eftermiddagen.

Håller på att tvätta också, skulle ha gjort det igår, men hade ingen som helst lust till det, så sprang ner och slängde på två maskiner med tvätt för en stund sen.

Hoppas ni alla får en bra söndag!

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

vi har kalas idag så jag har städat o bakat o fixat maten nu redan..nu vill jag bara gå och lägga mig och soooova.



alevo..jag gillar inte smaken..men man vänjer sig nog vid alla. naturdiet är äkligt det också i början. När man är som hungrigast så rukar jag gå ut och gå. när man kommer hem igen vill man inte äta. utan tar en drink istället. man känner sig mkt nyttigare och så ..

2010-10-31 @ 09:30:30
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Lycka till med allt du ska hinna med idag! :) här är det bara molnigt, inget regn! Kram! :)

2010-10-31 @ 10:05:17
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Sandra

Jag brukar städa på fredagar, och tvätta på söndagar.. Då har man de tråkigaste gjort.. Tvätten sköter sig ju själv istortsett :D

Men den här helgen blev annorlunda. Jag tvättade igår, så idag är de bara sängkläderna som ska bytas :D

hoppas du haft en bra helg :D

2010-10-31 @ 11:25:59
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0