It´s saturday!

Lördag, snart är äntligen den här veckan över. Ska bli skönt att börja komma in i vardagen igen. Barnen börjar dagis nästa vecka, jag börjar dock inte skolan förrän veckan därpå, men då får barnen en mjukstart efter en månads ledighet! Ska bli både skönt och roligt att börja skolan igen, hinner ju gå mig själv på nerverna här hemma ;-)

Idag ska vi eventuellt träffa min syster eller en vän och hennes dotter. På kvällen får jag även besök av en annan vän om inget annat inträffar, får se hur det blir :-)

Igår kväll hade jag myspys med barnen innan de båda somnade, sen satt jag och slappa vid datorn och tv.n kollade på CSI och Criminal minds, snackade med vänner från alla världens hörn haha en salig blandning blev det. Spelade även lite xbox i brist på annat innan jag la mig.

Har tapat aptiten helt. Har svårt att få i mig någon mat och det känns som jag ska kräkas varje gång jag försöker ta en tugga. Inte bra, men det beror på all skit som är och har varit.

Nej, ska i alla fall ge barnen frukost nu och sen får vi som sagt se hur dagen blir. Ha en bra lördag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

Lilla gumman där,..tycker inte om när du mår så här dåligt. Lider med dig,..! Tycker du ska prata med någon på vc,..säga hur du mår,..kanske kan du få lite hjälp,..jag har haft mycket skit också- inte i äktenskapet men tex när dottern blev slagen av sin fröken..jag mår ju jättedåligt av sådant och har fått tabletter och går hos en psykolog,..hjälper faktiskt! Ibland behöver man ha någon att prata ut med som inte tillhör familjen. Du behöver någt bättre i ditt liv än han och du kommer hitta det. Du och barnen måste må bra. Måste va fruktansvärt jobbigt för dig/er nu. Btw ang illamåendet,,du är inte gravid? Hoppas ni får en skön lördag trots allt. Tänker på er all the time..kramar till dig gumman

2011-01-08 @ 09:53:05
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Kaffehörnan

Hej goa dig

Ja nu ryker sista dagarna innan vardag

Kram

2011-01-08 @ 11:50:15
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anniepie

Okej nää, jag börjar tröttna på programmet oxå men finns inte så mycket annat att se! :P hehe Jaa, det hoppas jag oxå! :) Jobbigt dedär med maten, jag åt ingenting knappt hela första veckan när olyckan skedde. Men nu har jag fått tillbaka matlusten, hoppas att du får det snart oxå! :) Kramis

2011-01-08 @ 12:42:37
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Madde

Men usch vännen. Hoppas att det snart börjar gå åt rätt håll för dig/er.

Massa styrke kramar.

2011-01-09 @ 20:13:20
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0