Jobbtider..

Usch nu har det gått några dagar igen, jag som ville komma igång med bloggandet igen för jag tycker det är roligt att skriva av sig och dela med sig av både det ena och det andra som bl.a. bok- och filmtips. Fick mer jobb så har jobbat långa pass sen i fredags, men har bara ett pass kvar i morgon 12-21 sen är jag ledig hela tre dagar. Ska bli skönt även om det innebär att vi behöver ge oss ut med resten av Sverige för att inhandla det sista inför julen. Resten av året jobbar jag såhär:
 
 
Ganska skönt att det inte är så långa pass kvar. Hur det blir med jobb under nästa år får vi se, har i alla fall fått behålla delar av mitt schema som jag haft nu sen efter sommaren. Ska fixa såna där tidsinställda inlägg då jag tänkte tipsa er om ett par böcker, så kika gärna in lite då och då även om jagi nte hunnit svara på era kommentarer ;-) Har börjat läsa en spännande bok så ska ta och tända lite ljus och fortsätta med den. Hoppas ni får en trevlig kväll allesammans.

Lämna ett avtryck
Postat av: Malin Wallin

sv: Härligt, jodå min dag har också varit bra :)

2012-12-18 @ 21:07:39
URL: http://malwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0