Så mysigt!

Mys framför öppna spisen om kvällarna :-)
 
Jag bara jobbar och jobbar. Känns det som. Jag har även fått börja i hemtjänsten som utgår från samma hus som boendet jag jobbar på. Det betyder ännu mer jobb för mig så den här veckan är jag bara ledig en dag dvs i morgon. Sen jobbar jag fre-tis innan jag är ledig igen. Fick dock frågan om jag ville jobba en heldag i morgon men sa ifrån för jag kände att 9 dagar i rad hade blivit lite mycket för mig. Ska inte klaga för det är inte alla som har jobb och jag trivs himla bra med mitt! Sen fick jag en tidig julklapp från jobbet hihi. Det var en lönehöjning! Så himla kul!
 
Nåja, ska väl inte bara skriva om jobb här. Hämtade Izabella på frita förut och hon hade gjort en sån fin ängel som vi ska hänga i granen sen när det väl är dags att ta fram den, känns lite tidigt än för det, och så hade hon gjort en kökshandduk med fina och juliga tryck på. Vår stora duktiga tjej!
 
I morgon är det Lucia. Så först ska vi till dagis och se Alvar och hans kompisar lussa för oss och sen vidare till frita. Izabella ville absolut vara tärna och Alvar pepparkaksgubbe. Sötnosarna. Ska bli kul och vilken tur att jag är ledig då så jag kan se de lussa :-) Annars händer det inte så mycket. 
 
Har sett ett par riktigt bra filmer och även läst några riktigt bra böcker som jag ska tipsa er om vartefter. Har upptäckt en ny författare som jag verkligen gillar! Så skönt att koppla av med en bok innan man ska sova om kvällarna.
 
Nåja, ska inte skriva en hel bok här. Hoppas ni får en fin kväll!
 

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja testa och gör dem:)

2012-12-13 @ 00:25:47
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Charlotte

Gratti till lönehöjningen :) Alltid kul när det går bra :)

Usch jobbade så mycket själv när jag jobbade inom äldrevården och det är tufft!
Hoppas du hinner vila dig i mellan varven :)

Ta hand om dig!

2012-12-13 @ 04:48:02
URL: http://enmammasliv.webblogg.se
Postat av: Annelie på Elefantnytt

Lagom mycket timmar. Min sambo Anna jobba typ lika mycket. Man är glad för var ledig stund.

2012-12-13 @ 16:54:40
URL: http://elefantnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0