Dagarna rullar på..

Bild från i tisdags eftermiddag
 
I tisdags var vi ute vid Abborreberg en stund och myste vid vattnet, när vi kom tillbaka hem så packade vi med en filt, lite fika och handduk sen gick vi till lekparken så barnen fick leka av sig en stund. De sprang även genom duschen som finns där och hade väldigt roligt. Det var otroligt skönt att sitta ute i solen en stund.
 
Igår jobbade jag 7.30-16, vi hade en förvånadsvärd lugn dag och allt rullade på som det "ska". Efter jobbet åkte jag hem och hämtade barnen på dagis och sen var vi ute en liten stund innan vi gick hemåt för middag och dusch. Dagen gick väldigt fort igår och jag var supertrött under kvällen, men konstigt nog lyckades jag inte somna förrän klockan var runt 02.00. Väldigt sent med andra ord.
 
Idag skulle vi ha varit barnvakt åt Dante, men då han var sjuk så valde syster att åka hem med honom i stället. Hon skulle egentligen ha sovit hos mamma en stund efter att ha jobbat natt och då mamma jobbar så skulle vi ha haft Dante här, men så blev det då inte. Har fart omkring lite idag och tröttheten har funnits där i stort sätt hela dagen. Blev inte så många timmars sömn då jag gick upp 05.45. Det blir nog en tidig kväll idag.
 
Det har varit bra dagar hela veckan och jag hoppas de restrerande dagarna den här veckan blir minst lika bra :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: patriciac.blogg.se

Hihi, jag har inte heller sett hjärtformade mazariner, men eftersom det är jag som bakat dem så var jag ju tvungen att "prinsessa till dem" lite.

Okej, du får säga vilken film det blev sedan

2012-07-05 @ 17:52:58
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Thessan

Vilken fin blogg du har! Ha en bra dag!

2012-07-06 @ 09:42:13
URL: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Annika

Det låter som härliga dagar!

2012-07-06 @ 11:40:34
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Johanna

Kan lova dig jag skall njuta av ledigheten och hoppas den gör mig piggare igen :) Varit en tuff vinter och vår.

2012-07-07 @ 09:20:33
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0