Rastat "Kinesen"

 
Jag är så sjuukt trött på detta eviga regnande! Det är sommar och under sommaren ska det vara sol och värme, inte något höstväder. Hösten kommer efter sommaren, tråkiga vädergudar! Ja, det är väldigt deprimerande med detta regn och enligt vädret på mobilen så ska det regna hela veckan :S
 
Shoppade lite igår, det blev en ny dammsugare, ett par byxor till mig och två par byxor till Izabella. Det blev också en fika och sen begav vi oss hemåt igen. När vi kom hem var vi ute och rastade "kinesen" Nu undrar ni säkert vad jag menar med "kinesen" men om ni tittar på bilden så förstår ni nog. "Kinesen" är alltså en moped som har blivit döpt så av gubben eftersom den är tillverkad i Kina. Enkel matematik. Barnen fick också åka med en sväng och de skrattade högt! Man får helt enkelt passa på och vara ute de få minuter som det var uppehåll annars regnade det konstant igår.
 
Idag ska jag på återbesök hos arbetsterapeuten. Jag tycker min hand har blivit mycket bättre sen jag fick den där handledsortosen. Även om jag har fuskat med användadet och tagit av mig den när jag jobbat, trots att jag skulle ha den på dygnet runt, så har det alltså blivit en stor skillnad. Värken är inte lika intensiv och finns inte där hela tiden även om jag kan få värk till och från fortfarande, men det gör inte ont längre vilket är himla skönt!
 
Nåja, nu har jag snart skrivit en hel bok här så det är bäst att avrunda det hela. Ska fixa ordning mig lite innan det är dags att dra iväg. Hoppas ni har finare väder än vi!

Lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

skönt din hand börjar bli bättre

2012-06-26 @ 19:47:18
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha, byxor är nog det värsta att köpa tycker jag:P Men skönt när man verkligen får tag i det:)

2012-06-26 @ 22:09:40
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Tess

Regnig men bra dag hade jag :))

2012-06-27 @ 19:33:24
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0