Helgens bravader.

 
Då har det gått några dagar sen sist, men har haft fullt upp med jobb och annat så har inte orkat skriva något här helt enkelt! I fredags så jobbade jag 14-20.30, Innan jobbet åkte jag och barnen ut till min brors grav och tände ljus och lämnade blommor. Det var väldigt fint där ute.
 
Lördagen spenderades till en början på jobbet då jag jobbade 7.30-13 sen åkte vi hem till Micke och Malin på en fika och lite skitsnack. Alltid lika trevligt att komma ut dit :-) TIden sprang iväg och vi blev även bjudna på middag. Gott och trevligt! Sen var lördagen slut då vi kom hem ganska sent och var trötta.
 
På söndag förmiddag tog vi det bara lugnt och slappade till en film. Jätteskönt! Myste hela familjen i soffan. Sen åkte jag och jobbade ett pass 14.30-20.30 medan karln och barnen fick ta hand om all tvätt hehe. Så den dagen försvann fort också.
 
Igår jobbade jag heldag 7.30-20.30 så det finns inte så mycket mer att säga om den dagen.
 
Idag är jag dock leeeedig. Skönt! Ska ev. hem till Julia på en fika annars blir jag nog bara hemma och tar det lugnt. Får passa på när möjligheten finns för i morgon blir det mer jobb. Då jobbar jag 12-21 så hinner inte med så mycket under dagen. Sen är jag ledig ganska många dagar om jag inte får mer jobb vill säga. Men har annat att pyssla med då.
 
Hoppas ni haft en bra helg allesammans och fått en bra start på veckan!

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma Härnqvist

Låter som en bra helg även om den inneburit jobb :)

2012-11-06 @ 22:09:26
URL: http://perfektion.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

men det låter ju perfekt att du får några lediga dagar där så du kanske kan få in lite träning. Själv skulle jag iväg nu ikväll, men jag får ställa in. Hatar min kropp som inte vill samarbeta!!

2012-11-07 @ 15:01:36
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Moa

Härligt med helg, även fast du jobbat!

sv. Har mest tagit det lugnt i helgen, loppan mådde inte så bra så nu är vi på sjukan igen =(

2012-11-07 @ 23:04:51
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Delila

Hoppas du får en trevlig torsdagskväll !

2012-11-08 @ 19:25:11
URL: http://Basic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0