Hjärtan.

Mina älskade hjärtan!
 
God morgon är kanske fel och säga när det är eftermiddag och faktiskt gick jag upp 12.30 så ska försöka sova ett par timmar till nu så jag orkar hålla mig vaken hela natten igen. Det är lite segt när man måste ställa om sig såhär men jag jobbar inte så många nätter så det går an. Är helt ledig i morgon så då ska jag inte sova så länge och sen ska jag passa på att fixa lite här hemma. Ligger efter med både tvätt och städning. Karln gör så gott han kan, men han jobbar också och sen får han ta hand om barnen så ja, det finns inte så mycket tid över till allt det där tråkiga men nödvändiga som man bara måste göra också.
 
Det känns lite jobbigt i hjärtat när barnen frågar om jag verkligen måste åka och jobba. Jag har lovat dom att vi ska hitta på något kul här framöver. Ska ta ett par dagar ledigt och bara ägna mig åt dom och då ska vi hitta på massa roligt och de ska få bestämma själva vad vi ska göra :-)
 
Nej, ska ta mig en kaffe och sen lägga mig en stund till. Ja, kaffet påverkar mig inte nåt speciellt så jag har inga problem med att sova efter en kopp eller två. Har hört så många som säger att de inte kan sova om de dricker kaffe sent på eftermiddagen/kvällen.
 
Ska inte fortsätta skriva massa shit här nu utan ni får ha en underbar eftermiddag/kväll!

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men så gött för dig:) Blir det en ledig helg också eller jobbar du igen?

2013-01-29 @ 21:22:59
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: anniepiie

Och här har vi bytt design ser jag, snygg! :D

2013-01-30 @ 18:32:40
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Emma

Förstår om det känns svårt att lämna guldklimparna om kvällen..! Men ingenting är ju för evigt :)

2013-01-30 @ 22:33:30
URL: http://perfektion.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, så tråkigt att du jobbar natt. Blir inte mycket gjort till denna helgen för dig då? :(

2013-01-30 @ 23:16:46
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0