På bättringsvägen...

Hela helgen har jag legat i sängen och inte varit uppe mer än nödvändigt. Har känt mig totalt utmattad och orkeslös, haft en släng feber, halsfluss och förkylning. Febern är väck, orken börjar komma tillbaka och halsen känns mycket bättre. Dock hänger förkylningen kvar och lär väl göra det ett tag till. Blev alltså hemma från jobbet idag med vilket känns väldigt tråkigt, men i morgon kväll blir det jobb igen.
 
Måste tacka för era kommentarer också, de gör en glad mitt i allt "elände" Ja, det är ett himla elände att behöva vara sjuk och som tur är "peppar, peppar" så blir jag inte sjuk så ofta, inte min sambo och våra barn heller. Såå skönt!! Jag har alltid haft ett bra immunförsvar och även som lite så klarade jag mig oftast ifrån sjukdomar medan alla andra runt omkring blev smittade ;-) Likaså är det för mina barn så några bra gener har de fått hehe. Skämt å sido..
 
Nu ska jag passa på och vila en stund innan jag ska åka och hämta karln på jobbet. Erbjöd mig det så jag får se något annat en dessa väggar en liten stund ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Moa

Jadå helgen har varit helt ok. Har fixat en del hemma och träffat lite kompisar! =)

Mår du bättre nu?

2013-01-14 @ 14:33:34
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Moa

Tack tack! Blev super nöjd, den ser mycket bättre ut nu när man fått upp sakerna i den! =))

2013-01-14 @ 19:16:35
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Charlotte

Jo men vet hur det är med halsfluss, usch och tvi, det gör ju så förbannat ont.
Ja jag är likadan, blir inte ofta sjuk men när jag blir det så är det kört haha.

JO tack min helg var bra, full med jobb. Och idag fick vi lite utdelning för jobbet så det var riktigt skönt och en bra start på veckan.

Då hoppas vi nu att du är mycket bättre i morgon än idag så du blir frisk :)

Krya på dig.
Kram

2013-01-14 @ 19:31:58
URL: http://enmammasliv.webblogg.se
Postat av: Lina

Krya på dig :(((

Sv: Ja det är klart haha :D Men jättefint var det i alla fall!

2013-01-14 @ 21:41:18
URL: http://linawestrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0