Rubrik saknas.

Utanför jobbet en dag i december.
 
Ja, vad ska man egentligen använda som rubrik? Har dålig fantasi helt enkelt. Jag jobbar och jobbar, känns inte som jag gör något annat just nu och så kommer det se ut ett tag framöver, men jag klagar inte. Jag trivs bra på mitt jobb och är glad över att jag har ett överhuvudtaget. Enda nackdelen är att man inte är hemma med familjen lika mycket men däremot uppskattar man de lediga dagarna mer eftersom de inte kommer lika ofta.
 
Det är tur att jag har en så underbar karl som tar hand om allt som jag själv inte hinner med här hemma. Dessutom lagar han väldigt goda middagar och idag blir det lasagne. Mums.
 
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva här, det blir oftast samma gamla babbel om allt och ingenting. Tycker bara det är skönt att få skriva av sig lite granna.
 
Hoppas ni alla har haft en bra vecka än så länge :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Precis, det gäller att inte sätta upp högre mål än att man kan nå dem:)

2013-01-03 @ 01:06:04
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack snälla du:)
Ja han är allt tok söt min lillebror, klok också, eftersom han redan nu visste att det där tornet finns i Paris:) Åhh haha<3

2013-01-04 @ 12:28:01
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja men det tycker jag definitivt att du ska göra. Tror dina ungar skulle uppskatta om du åkte med dem:)

Tack snälla, aa den är så mysig och gosig min fina lilla sjal:)

2013-01-08 @ 13:23:41
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0