26.e december

 

I morse när jag tittade ut såg jag istappar som hängde ner från balkongräcket. Okej, bilderna är inte de bästa pga att jag zoomade in en jäkla massa ;-)

 

På morgonen och en bit in på förmiddagen blev det en väldans massa lek. Izabella lagade mat till oss som blev jättevarm och brändes hehe. Sen lekte vi en stund med hennes bondgård och alla djuren. Efter ett tag tog vi på oss och knallade ner på stan. Hittade lite kläder, som ni kan se i tidigare inlägg. På stan mötte vi även syster och Ronny en snabbis. Karlarna gick in i spelbutikerna medan vi kärringer kikade i klädaffärena ;-) Men Izabella var alldeles för bråkig idag så vi gav upp ganska snabbt och åkte hemåt igen.

 

 

När vi kom hem igen så blev Izabella glad igen efter mycket om och men. Vi lagade middag och fortsatte sen leka en stund. När kvällen kom åt vi kvällsmat och sen fick barnen ta sitt kvällsbad innan det var dags att krypa ner i sängen för lite sagostund. Läste barnens nya böcker och sen somnade de gott.

 

Just nu spelar karln med grabbarna och jag funderar på om jag ska se en film eller läsa lite i min bok innan läggdags. Fast lär nog somna ifrån i alla fall. Är väldans trött.

 

Natti Natti


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Blev väl mest lite chockad över att ett av barnen överöstes med klappar, Z fick någon enstaka och J nada. Blir ju lite orättvist, tycker jag. Dock förstår ju inte J det nu som tur är, men Z kollade till lite - men sa aldrig nåt.

2009-12-26 @ 22:49:05
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Lite drygt är det, ska man strunta i att ge ett barn present behöver man väl inte ge något barn i sånt fall. Han verkar dock ha glömt det eller om det kommer upp i dagarna.

2009-12-26 @ 23:11:48
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: jossan

ska försöka du!

2009-12-27 @ 09:43:47
Postat av: Princess Charming

åh vad mysigt ni har det jämt ;-)

2009-12-27 @ 12:26:00
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0