Åh, kan man bli sötare?!

 

(De små bilderna är klickbara)

 

Izabella satt i soffan och jag tänkte ta en bild på henne, slutade med att hon började göra en massa olika poser och sen ville ju såklart Alvar också bli fotad, den lilla härmapan ;-)

 

Kan man bli mycket sötare? I don´t think soo... Mina små gullegrisar, som jag älskar er!


Lämna ett avtryck
Postat av: lisa!

toksöta småttingar har du :)

2009-12-28 @ 21:48:36
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: emma

hihi ¨sötnosasr! isabella borde satsa på moellyrket så fint hon redan kan posa juh=)

blää..här blir det bar värre o det är vidrigt!

2009-12-28 @ 22:24:24
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

de är verkligen söa :-) Det är mestadels via googlesökl de kommer in på bloggen...

2009-12-28 @ 22:29:43
Postat av: Anonym

de är verkligen söta era små barn. Verkar såååå charmiga. Ja man tror ju gärna att man är gravid vid illamående som håller i sig. Trodde jag också ett tag,..då hade jag illamående, ont i brösten och en massa andra symtom,..men det kan ju vara vanlig magsjuka du åkt på. Det går ju massa magsjukor nu tyvärr :(. Hoppas du mår bättre nu och att du kunnat njuta av dagen o kvällen. Här sitter vi och har det trevligt hos syrran med bra musik, någon öl och lite snacks. Spelat spel och bara haft det nice :-). Men nu är det dax att sova så man orkar med pigga barn imorgon. Ha det så gott. kramen

2009-12-28 @ 22:42:46
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Hmm, ser att det inte är länkat tidigare, har ju klickat i den här "kom ihåg mig", men ändå så trollas den bort lite då och då.



Mestadels är det ju googlesök och så är det nyårsfrisyrer folk gärna vill få fatt på, hade ganska många sidvisningar förra året då jag la upp inlägg efter inlägg (på metrobloggen) gällande nyårsfrisyrer och diverse håraccessoarer att ha till. Nu i år har jag inte orkat bege mig ut i affärer och leta håraccessoarer inför detta. Kommer nog inte ens att satsa på Nyår så sätt heller.

2009-12-28 @ 23:15:07
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0