Barnen fick mobiler ;-)


När vi var inne på Phone house förut idag för att J skulle köpa ny mobil, så började Alvar skrika. Han var trött, dessutom var det varmt och han började bli uttråkad. Personalen inne på Phone house var så snäll och gav honom en alldeles egen mobil. Den var dock ur funktion ;-) Izabella blev lite avis och ville såklart också ha en telefon, så killen som jobbade där letade fram en till mobil som han gav till henne. Så himla snällt tycker jag :-) Barnen blev glada och vi kunde gå vidare.

Nu på eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt. Trots den korta stund vi var på stan så kände jag mig heeelt slut när vi kom hem. Såg på en film och myste, sen fixade vi med middagen och fortsatte mysa efter maten :-) Alvar somnade för nån timme sen och Izabella är fortfarande vaken. Tokunge! Jag ska däremot gå och lägga mig snart och hoppas på att för en gångs skull somna tidigt! Kan vara skönt. Får se om Izabella också vill lägga sig då, annars får pappsen vara uppe med henne ;-)

Natti Natti

Lämna ett avtryck
Postat av: emis

söta isabella!!

vad snällt att de fick varsin telefon! när vi var inne på siba härromdagen så fick nathalie också en mobil. det var en de hade som visningsex..barn älskar verkligen telefoner. nathalie leker ofta att hon ringer o pratar i tele.

sov gott

2009-12-21 @ 22:15:59
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: princess charming

vilken söt tjej på bilden. Hon har så fina ögon :). Verkligen proffsigt och mänsklig expedit som gav barnen varsin mobil! Önskar att fler vore sådana,..även mot oss vuxna. Tycker man ofta möts av snorkiga expedit bitchar som inte tar sitt jobb på allvar! Mer mobiler åt barnen ,)

2009-12-21 @ 22:24:35
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: princess charming

Javisst är det bra kläder och bra priser där,..fina kläder med. Jag handlar lite här och där till barnen. Ibland blir det tom Tradera, klädbytardagar också (bra dagiskläder om inte annat). Jag ska lägga ut bilder nu ikväll så du kan spana =). kram

2009-12-21 @ 22:28:05
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: jossan

vem ska köpa ny telefon? du igen eller.?RING MIG

2009-12-21 @ 22:48:03
Postat av: Princess Charming

bilder finns nu på kläderna ;). Ja ,..riktigt fina..min dotter har liknande ögon,..bara lyser blått :). Nu ska jag försöka sova så man orkar med den sista dagen innan ledigheten sätter in på allvar :). kramen

2009-12-21 @ 22:52:26
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Kaffehörnan

Hej hopp du

Oj oj vilken överaskning dom fick gött

Ha de fint o sov gott

kram

2009-12-21 @ 23:44:16
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Dr Feelgood

Jag började kolla på Book of Bloodigår.Den verkar vara ganska intressant.Jag gillar Clive Barkers grejor. Avbröt filmen för att PP kom hem. Ser nog färdigt den idag.

2009-12-22 @ 04:54:43
Postat av: jossan

okej. ringer sen. har sånt jävla mensvärk!!!!! Så de är synd om mig. hah eller ring nu. jag kan inte ringa.

2009-12-22 @ 08:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0