God morgon eller något...

 

Skjut mig! Är så jävla trött som man kan bli.

 

Somnade vid 22 och borde vara utvilad nu kan man tycka... MEN, nej. Jag vaknade vid två tiden i natt och kunde inte somna om förrän vid fem. Upp igen halv sju i morse då barnen vaknade. Känner mig inte alls på topp, mest irriterad och ja...trött.

 

Äsch, god morgon eller nåt.

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Urk, nej det är då fasen inte kul att vara kvinna många ggr, blä ;)



Såg att du kollade in bloggen inatt, var själv vaken till 07, kunde inte sova pga. mensvärk..

2009-12-28 @ 13:22:23
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

hua vad det låter hemskt! hoppas du kunde vila lite idag! tyvärr blev jag sjuk och på det så kom den härliga mensen! så livet känns inte så kul idag=( hoppas ni har det bra!!

2009-12-28 @ 16:50:37
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Doc

Inget kul att inte kunna sova. Bra låt,en av mina Cash favoriter!

2009-12-30 @ 05:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0