Härlig dag!

En trött älskling ;-)

 

Nu har jag tid att skriva lite, tog en stund för barnen att somna idag. Alvar somnade vid 20.30 och Izabella för en halvtimma sen ungefär. I morse lämnade vi barnen på dagis och sen gick jag till skolan för att lämna lite böcker, älsklingen var på ett möte. När vi båda var klara med det vi skulle så möttes vi upp på stan och tog en fika innan det var dags att hämta barnen från dagis. När vi hämtat dom åkte vi och handla lite och sen hem för lite vila, jag och Alvar råkade dock somna en stund medan de andra såg en film.

En gladfis <3

 

När vi hade vaknat igen så lekte vi en stund och sen kom min syster och bror för att hämta upp mig. Vi åkte med lite saker till loppisen, som vi ska sälja i morgon, förhoppningsvis. Var hemma en timme senare och då knallade vi ner till stan för att äta lite mat på donken. Izabella ville så gärna ha hamburgare med leksak idag ;-) Så då fick det bli så. Var länge sen vi åt där nu, inte för att det är att föredra men någon enstaka gång gör inte så mycket.

 

Nåväl, efter att vi ätit så gick grabbarna en runda på stan och vi tjejer shoppade lite på annat håll. Skulle ha köpt en julklapp till älsklingen, men har sån beslutsångest. Har redan köpt en sak till honom men det jag tittade på idag vet jag att han kollat på några gånger, tyvärr är den rätt dyr så ja, lite beslutsångest har jag. Kanske ska man lägga dessa pengar på julklappen, det ska ju ändå vara något speciellt tycker jag. Men ja, det är svårt. Han hade i alla fall hittat en julklapp till mig och så fick jag spelet också (se tidigare inlägg) Min underbaraste älskling <3

 

I morgon ska jag träffa syster klockan nio. Loppisen öppnar tio så vi måste vara där lite innan för att hinna ställa ordning alla saker. Sen ska vi till Johan på kalas, tror jag. Är lite osäkert då karln känner sig lite halvdålig nu. Får se hur det blir i morgon, men kalas skulle vara skoj :-)

 

Nu ska jag prova nya spelet innan det är dags att sova. Hoppas ni haft en bra dag!

 


Lämna ett avtryck
Postat av: emis

jag har så svårt o välja ut en bra present till stoffe! usch vad jobbigt fast det borde ju egentigen vara det allra lättaste tycker man ju!

åh du fick deeeet spelet! grymt!!

hoppas ni får mkt sålt på loppisen!

2009-12-18 @ 23:59:13
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: jossan

jag använder alltid min brain. och ja fick julkortet igår :D

2009-12-19 @ 07:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0