Hello folks!

 

Det är massa snö ute och jag gillar det. Så länge det håller sig såhär och inte blir slask så är det mysigt med vintern och med all snö. Det har snöat hela natten och morgonen. Enligt väderprognosen ska det snöa ännu mer i morgon. Hoppas det för jag vill ha en riktigt vit härlig jul. Inte många dagar kvar nu :-)

 

 

Barnen är på dagis nu en stund och ska hämtas klockan 15 igen. Sen blir det ut och åka pulka och busa i snön. Så länge det finns tillräckligt mycket snö ute så kommer vi spendera en hel del tid med att åka pulka. Man måste liksom passa på :-)

 

Igår efter att vi kom in från pulkaåkningen så värmde vi oss med ett varmt bad och en god middag. Det satt fint. Sen blev det att krypa ner i soffan och se en film innan läggdags. Jag lyckades till och med somna en hel timma tidigare än vad jag brukar göra. Den timman gjorde mycket, kändes så skönt att vakna pigg och utvilad i morse. Ska försöka lägga mig tidigare om kvällarna så kanske man slipper vara så morgontrött ;-)

 

Nu ska jag få i mig lite lunch sen göra klart en uppgift innan jag ska till skolan och lämna in den.


Lämna ett avtryck
Postat av: emis

äntligen har vi också fått en massa snö här nere! så nu kan vi också åka pulka! härligt!

2009-12-16 @ 12:22:48
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Tänkte också försöka mig på att fota snölandskap - speciellt nu efter att ha sett dina fina bilder :-) Är det fortfarande mobilkameran du fotar med? Grymt bra kvalitet i sånt fall.

2009-12-16 @ 13:34:52
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Madde

Skönt med jullov snart det är de enda jag saknar med skolan haha. :P

kramar.

2009-12-16 @ 13:49:33
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Anonym

jesper kan skjutsa oss på lördag.

2009-12-16 @ 18:30:32
Postat av: Princess Charming

Hej,..jamen precis,..man får passa på nu när det är snö ute. vi hängde i pulkabacken igårkväll trots att det var sent efter jobbet. Det var ju en guld stund mitt i veckan ;). Låter som ni har riktigt härliga dagar tillsammans. Mysigt!! Jag hoppas också på en vit jul,,finns så mycket man kan göra med barnen. Planerar att åka skridskor,..måste inhandla skridskor till den minsta och ska nog titta på loppisar. Svärmor hittade ett par knappt använda killskridsor till pojken,,såg banne mig helt nya ut..jättefina. Tror hon gav 25 kr!! =). Ha det gott i pulkabackarna...många kramar

2009-12-16 @ 21:28:07
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0