Jag svamlar i nattmössan!

 

Klockan har blivit mycket redan och tyvärr känner jag mig inte så trött. Har sett en film. Orphan.. ännu en skum film haha. Var hittar jag alla filmer egentligen?

 

Izabella är bara för go. Hon ropade på mig förut och sa att hon ville ha en puss så det fick hon sen sprang hon till pappa och kramade honom och sa att hon älskade honom. Så himla söt, underbara unge! Alvar är också helt underbar, han ska kramas och pussas med oss allihopa. Sen har han även börjat prata huuur mycket som helst och ska förklara allt om allting hela tiden hehe. Jag älskar er, underbara barn! Ni får mig att skratta varje dag och känna en sån enorm lycka!

 

Sen undrar jag var min mens har tagit vägen haha, den är nu fyra dagar försenad. Nej, jag är inte med barn har skydd vet ni ;-) Men mensen är bara borta, aja är glad så länge den håller sig borta faktiskt ;-) Onödig info I know. Men har egentligen inget vettigt att skriva om just nu. Ska nog slänga på en film till och hoppas på att somna vart efter.

 

Natti Natti


Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

GRAVID, GRAVID, GRAVID! Säg inget till mamma bara! haha

2009-12-08 @ 23:22:39
Postat av: Anonym

SÄKERT! haha .. ( du får bara igen på gammal medicin )

2009-12-08 @ 23:26:20
Postat av: Emma-Lou

Hej duuuuuuuuuuuuuu! Har en tävling i bloggen nu, upplagd IKVÄLL, en som nog skulle passa er vääääääldans bra :)



SV: JA; det var SOCKERKLADD, helt säkert :P

2009-12-08 @ 23:26:31
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Gör så du :)

2009-12-08 @ 23:36:41
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: josefine

haha jaa. du tjatade ju på mig om att jag var gravid!

2009-12-09 @ 08:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0