Kallt, kallt, kallt




(klickbara bilder)

Vi var som sagt ute på förmiddagen och trots att jag hade tagit på mig så pass mycket kläder att jag kände mig som en uppstoppad korv, så lyckades kylan ta sig igenom till slut. Vi var i alla fall ute ett par timmar och lekte. Hann förbi och lägga på paketet och handla det som behövdes. Sen bar det av hemåt och in till värmen.

Izabella hade beställt pannkakor med glass och sylt till lunch och så fick det bli. Efter att vi ätit klädde vi på oss ännu mer kläder för att gå bort till Hemköp igen. Den här gången för att möta syster. När vi gick där så kände jag mig som en michelingubbe. Seriöst, nästan så jag kunde rulla fram så mycket kläder haha. Jag frös inte i alla fall och det är ju huvudsaken :-)

Hur som helst, syster skulle förbi komvux för att hämta en ansökan och ville ha sällskap, som den braiga systern man är så kunde vi såklart göra henne sällskap. Dock var skolan stängd trots att hon pratade med dom i telefon innan och de sa att det skulle vara öppet. Sicka nötter!

Vi skildes åt efter en stund och vi gick bort till lekplatsen för ännu mer lek. Men efter att ha lekt i några timmar blev vi alla frusna och hungriga så vi knallade hem. Medan karln och barnen värmde sig i ett varmt bad, passade jag på att fixa middagen. Sen åt vi för andra gången idag och efter maten har vi bara myst. Barnen har fått pyjamas och borstat tänderna. Ska snart gå och läsa för de innan de ska sova, vilket blir snart då de är väldigt trötta båda två.

Dagen har varit väääldigt kall, men också väldigt trevlig :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Ja verkligen nötter tyckr jag

Ja de känns mysko i öronen, fått pilla så om nån dag e jag me igen

Lustigt va inne nyss hos sig när du skicka till mig

man tänker ofta samma

kram

2009-12-29 @ 19:42:27
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: josefine

har ju skrivit

2009-12-29 @ 19:44:14
Postat av: emma

vad mysiga bilder! roligt att ni har snö kvar o busa runt i! vi har bara kallt men ingen snö=(

vi blir hemma på nyår! kanske vi firar lite med ngr kompisar vet inte än, beror på om magsjukan går över! hoppas på det

2009-12-29 @ 19:51:10
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: jossan

du ja :P

okej, skumt..

2009-12-29 @ 21:31:49
Postat av: Emma

naw, vilka söta bilder :)

2009-12-30 @ 12:29:35
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0