Kvällen.

 

Har precis sett på en film som Emma-lou tipsade mig om, den heter The last house to the left och den var helt okej måste jag säga :-) Har ni inte sett den, så se den!

 

På eftermiddagen fick vi besök av min kära mamma, hon ringde och frågade om hon kunde komma förbi en snabbis efter jobbet, självklart fick hon det. Mamma hade med sig en massa frukt till oss och en varsin tablettask till barnen. På tal om barnen, jisses vad uppspelta de blev när mormor kom på besök. Stackars mamma blev attackerad av barnen, de skulle klättra och klänga, kramas och busa en hel del haha.

 

När mamma/mormor hade gått, gjorde vi varma mackor till kvällsmat och det blev väldigt smaskens. Nu ska jag slänga på en film till tror jag innan jag ska sova. Som vanligt känner jag mig inte så värst trött just nu. Men sova bör jag för i morgon är det en dag som börjar tidigt.


Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

okej , visste väl de ja :) haha. ja de kankse vi kan, måste fixa barnvakt åt jonna bara. Ronny jobbar eftermiddag den helgen. hmm, filmen som ni spåg är BRA :) vi har den. haha.



hah fyller johan 40? trodde han typ bara va 35.

2009-12-10 @ 22:42:07
Postat av: Emma-Lou

Visst var den OK? :-) Kolla in pepparkakshuset nu då! :)



Skriv bara något simpelt i tävlingen, kom igen nuuuuuuuu (din nörd :-P)

2009-12-10 @ 22:51:23
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

Hej!! Kul att gratängen blev god =). Måste jag testa! Hehehe...känner igen det där med attackerad mormor. Kul att era barn fick besök av mormorn en sväng. Ni måste haft en bra dag vad det verkar! Skönt =). Blir dte luciafirande för er med imorgon då?? måste sova nu då vi ska upp tidigt på luciafirande. ha det gott. kram

2009-12-11 @ 00:19:55
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Kaffehörnan

Ha ha då blev de en mörbultad mormor

Mums me mackor, de var ett tag sedan jag åt de.

Räkstuvning e min favo men även svampstuvning

Ha en dunderfin dag

kram

2009-12-11 @ 08:12:14
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: emis

fin bild på henne=) så söt.

vad blir det för film ikväll?

2009-12-11 @ 19:02:01
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0