Mer snö!

Syster på loppisen.

 

Loppisen gick bra. Fick en del sålt och blev några kronor rikare när jag gick därifrån. Vi fick dock en ganska dålig plats men några stycken hittade dit ;-) Sålde lite barnkläder, leksaker, böcker och tidningar. Vi ska vänta till våren med att stå nästa gång, det är faktiskt ganska roligt ;-) När vi var färdiga på loppisen kom vår snälla lillebror och körde hem oss. Hemma väntade tre glada älsklingar på mig, tror de hade saknat mig hehe. Då blev det att lasta av det som inte blev sålt och sen vidare ut till city gross för att handla. Det blev inte direkt någon storhandling för jag var sååå trött att jag lätt hade kunnat somna i affären haha, men fick i alla fall med oss en hel del av det som skulle med.

 

Vi skulle egentligen ha åkt på 40-årskalas men varken jag eller karln kände oss speciellt pigga på det idag, så vi bestämde att vi ska dit på måndag eller tisdag för att säga grattis och lämna paket. Umgås lite. Sen ses vi ju på nyår för vi ska spendera nyårsaftonen hemma hos dom :-)

 

Nåväl, när vi kom hem från affären och packat in allt, som för övrigt är väldigt tråkigt, så la jag mig på soffan för att vila en stund..jo, tjena..VILA?! nepp, somnade faktiskt och sov i hela två timmar! Inte så bra, men gu så skönt det var. När jag vaknat igen så blev det middag, kvällsbad och sagostund för barnen innan det var dags för dom att sova och nu har de precis somnat. Karln sover också, så jag ska väl sätta mig och spela Wolfenstein en stund innan jag ska krypa ner i sängen för att sova igen ;-)

 

Förresten, det snöar igen och har gjort större delen av eftermiddagen/kvällen. Mysigt, var så fint förut när vi hade handlat och kom ut, det såg nästan ut som det glittrade från snön som föll från himlen :-)

 

Har ni haft en bra dag?

 

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: baajs

snyggt. hah

2009-12-19 @ 21:12:56
Postat av: Kaffehörnan

Hej hopp

Blir middag hos mamma idag lite julmat götta

Så gullig syrran e, ja ja du me

kram

2009-12-20 @ 11:11:46
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Anni

Du är med i min veckans bloggtävling som avslutas ikväll. Du har fortfarande chansen att vinna men då måste du skaffa dig fler röster

2009-12-20 @ 14:55:56
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0