Rubrik Saknas

 

Den här dagen sprang iväg också. Har hunnit med att städa köket och tvättat, eller ja tvätten är inte klar utan ska hämta det sista sen när barnen har somnat. Vi har inte bara gjort tråkiga saker, utan vi har även lekt och busat en hel del. Ätit god middag och sett på Nalle Puh. Ska strax läsa saga för barnen och se om de vill sova sen.

 

Jag har gjort något, vet inte vad, men har så fruktansvärt ont i ryggslutet på vänster sida. Varje gång jag går och sätter ner vänster fot känns det som hela ryggen ska gå av. Uscha. Får hoppas det går över snart.

 

Ha en underbar kväll mina vänner!


Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

nehe , de har jag missat totalt:P haha.. ( svar på smset du skicade )

2009-12-12 @ 21:39:27
Postat av: Rebecca

Sv: Så bra att allt är bra! :D Hehe, tack så mycket (eller vad man säger), hoppas jag också! :)

2009-12-12 @ 22:23:25
URL: http://rebeeccam.blogg.se/
Postat av: Princess Charming

oj då,..så hade jag när jag fick mitt ryggskott på jobbet som också blev en väldig inflammation. Jag blev sjukskriven! Hoppas det går över,..vila ryggen mycket i början sen ska du försöka hålla ryggen i lätt rörelse tex promenader (men lugnt). Tigerbalsam kan också hjälpa, eller en varm dusch. Låter som ni haft en mysig dag trots att ni grejat lite. Vi grejade lite här hemma (eller skulle försöka),..men jag mådde inte alls bra idag och orkade ingenting, så vi bestämde oss för att strunta i allt här hemma och så for vi iväg och lussade för barnens farmor och farfar istället. Det var trevligt!!..nu ska jag upp och göra hyss i köket...ska ta mig en första knäck =),..bäst att passa på då ingen ser..fniss

2009-12-12 @ 22:36:18
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Princess Charming

Jag kom upp i köket och precis som ett barn öppnade jag kylen för att provsmaka den första knäcken på ett flertal år!! Den hade inte stelnat =(,..men det hindrade inte en knäcksugen mamma som mig,..nej så roligt skulle inte knäcken få ha det. Den blev oppäten ler. Vi får helt enkelt göra en ny sats och kanske koka den längre?? Är det bättre med ryggen idag?? Nu ska jag in i duschen så vi kan åka till mina föräldrar och lussa osv. stor kram

2009-12-13 @ 09:07:09
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Jos

jag vet inte när vi ses.. hah. Nej inte än, men ska fråga jesper nu i veckan. annars får vi väl åka med grejer dagen innan och samma dag.

2009-12-13 @ 09:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0