Sisters keeper.

Min coola flicka :-)

 

Igår såg jag en film, Sisters keeper heter den. Den var bra fast hemsk. Hemsk är kanske fel ord, den var väldigt sorglig, var svårt att hålla tårarna borta. Jag brukar inte gilla den här typen av film, men den här borde ni verkligen se om ni inte redan har sett den! Ha näsdukar till hands bara ;-)

 

Igår shoppade karln lite till barnen, jag sa att han skulle köpa strumpbyxor till Izabella som hon kan ha på nyårsafton, han kom hem med två par leggins och en ramones tröja (se bilden) till Izabella, en led zeppelin och en motorcykel tröja till Alvar och tre par trosor till mig :-) Tack så mycket underbara älskling!

 

Nu ska vi strax klä på oss och gå ut och leka en stund, ska även förbi Hemköp och lägga på ett paket och handla lite. Sen får vi se vart dagen tar oss.

 

Vad har ni för planer idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Hmm, nu sparas det inte igen faaaaasiken



Ang. Metrobloggen, det är såååååååå många inlägg att se sig om för, kommer att ta skitlång tid att radera. Metrobloggen har ju heller ingen direkt-radera-knapp heller....

2009-12-29 @ 13:38:33
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

vad söt hon är! de tröjorna är jättetuffa ju! funderar på att köpa en så där acdc tröja till nathalie! men det ligger ju alltid på pojkavdelningarna! trisst!

vad gör ni på nyår?

2009-12-29 @ 16:13:01
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Dr Feelgood

Ramones tröjan var skitcool! Men så är det ju Ramones också.

2009-12-30 @ 05:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0