Vår förmiddag ute.

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vad kul att du lägger upp videos, ska kika på dom nu! Har för övrigt aldrig hört talas om att man måste ta med sig blöjor till barnen, tänk vad många paket och koll de måste ha då? Bara struligt i slutändan ju. Jättekrångligt, men tänk.



A och B ska ha Pampers



C och Ö ska ha Libero



F ska enbart ha Willys egna



etc. Nä, fy bubblan.

2009-12-12 @ 13:08:32
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

Hej!! Vilken härlig dag ni haft ute! Är eran Lördag ok?? Vad hittar ni på? Angående det där med blöjor på dagis..så här går det till på vårat dagis: Man köper eget blöjpaket och så skriver dom namn på blöjpaketet. När blöjorna håller på att ta slut så skriver de en lapp och sätter på hatthyllan " slut på blöjor" (fast då är det ju några stycken kvar så man har marginal). Eftersom inte alla kan ha samma sort och storlek så kan det ju vara ett bra sätt att ta med själv,..men lite jobbigt är det ändå. Skulle man missat att ta med så tar de av någon annan den dagen,..men tänk då om någon missar ofta och tar av mitt egna paket då tar ju det paketet slut fortare,.men det händer ju knappt aldrig. Japp nu får jag fortsätta med maten här..kram

2009-12-12 @ 15:07:15
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Mammut

bytt blogg jag med!

2009-12-12 @ 15:56:42
Postat av: emis

ja de flaskorna är fina o jag kunde nästan ana att det är lite mer din stil åt det rockiga hållet!

jag tror bara vi ska se film. var inget på tv ikväll. stoffe har spelat gear of war hela em nu så jag tycker det få bli lite film sen ist=)

2009-12-12 @ 16:32:11
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: jossan

hha sött

2009-12-12 @ 16:49:51
Postat av: Mammut

tackar och detsamma

2009-12-12 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0