50kr och tusen spänn.



Alvar byggde med sina megablocks medan jag och Izabella gjorde låtsas pengar som jag sen skulle handla för hos henne. Jag köpte en stor nalle och den kostade tusen spänn enligt Izabella ;-) Sen köpte jag även en kamera och den kostade 50kr :-) Så höll vi på ett tag, först handlade jag av henne och sen hon av mig. Det är jättebra att leka så eftersom hon då lär sig räkna :-) Och för att skryta lite så ska jag tala om för er att hon är jätteduktig på att räkna och att plussa ihop saker. Kanske dags att börja skolan snart haha, nävars än är det några år kvar tills dess :-) Vi har inte bara lekt affär och med megablocksen, nej vi har pysslat med lera också och Izabella gjorde fin fina fjärilar och Alvar sov middag då så det blev inte mycket gjort från hans sida ;-)

Hade tänkt baka lite med dom också, men såg nu att klockan har hunnit bli mycket redan. Det får bli kvällsmat och myspys en stund i stället. Kanske bakar jag något när barnen somnat eller så väntar vi med det tills i morgon :-) Har en stor hög med tvätt som ska hämtas från tvättstugan också "suck"

Nåväl, hur har ni haft det idag då? Gjort något skoj?

Lämna ett avtryck
Postat av: Madde

Mysigt att hålla på så med barnen. :D

kramar.

2009-11-14 @ 19:59:12
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: rock n roll mama

det är så roligt o leka affär!! det gjorde jag o alexandra ockå mkt!

ni verkar haft en fin dag!!

hoppas er kväll bli lika bra!

2009-11-14 @ 20:05:50
URL: http://www.metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0