Dagen är snart slut.

 

Jag försökte hålla henne vaken. Med alla metoder jag kunde komma på, men det gick inte. Hon somnade redan 18.30 min lilla stora flicka. Lilleman var på busigare humör som ni kan se på bilden ;-)

 

Min hjärna och kroppen med för den delen har jobbat väldigt mycket idag. Mest hjärnan med tanke på allt pluggande som skett idag. Känns bra men jisses vad slut jag är nu. Det är många som har frågat mig hur jag orkar plugga med barn och hem som ska skötas. Ärligt talat så vet jag inte om jag hade orkat med det om det inte vore för min underbara älskling. Han tar med barnen ut eller leker på rummet om jag behöver plugga, annars gör jag det mesta när de somnat för natten. Så ja, ibland känns det faktiskt tungt men det går bara man vill :-)

 


Till
middag idag blev det kassler, ris, sås och kokta grönsaker. Ser kanske inte så gott ut på bilden men det satt fint i magen efter en lång dag. Efter middagen lekte vi en stund och sen somnade Izabella och Alvar busade omkring som sagt. Han vill inte riktigt sova utan ligger och sjunger för sig själv i sängen hehe sötnos.

Förresten, vad roligt att så många har kikat in på min blogg idag :-) De flesta är nog mina söta läsare från förra bloggen, men säkert en del nya också.. Välkomna hit får jag säga till er och hoppas ni kommer tillbaka ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Bara lilla jag igen

Nu har jag fixat din nya adress hos mig me

Tjänar man något på blgg.se ? får man nåt för reklamen där.

Kan man lägga in reklam själv vet du de

kram

gött så många kikat in, klart har man läst en blogg innan, så följer man den ändå fast man byter blogg

2009-11-11 @ 20:16:10
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: rock n roll mama

vad fint du har det i din nya blogg=) hur gjorde du den där headern? altså hur du fick upp den? jag kan verkligen inte..haha...

söt biler!!

2009-11-11 @ 21:26:16
URL: http://www.metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0