En lång dag!


- Mamma, mamma, mammaaaa
- ja?
- Ta bild mig, mammaaa

Sötaste ungen i stan!


Det har varit en lååång dag idag. Redan strax efter sju i morse begav jag mig till sjukan för ultraljud. Det var klart på tio minuter och jag gick därifrån med ömma revben. Ja, läkaren tryckte som fan med apparaten mot mina revben och de gjorde sketa ont! Nåväl, det visade sig att jag har gallstenar, de är tydligen tillräckligt små för att kunna komma ut den naturliga vägen så ingen åtgärd kommer göras där.

Efter sjukan blev det att knalla hem igen och där hemma väntade två underbart glada barn. De båda kom springandes rakt i mot mig och verkligen kastade sig på mig så jag nästan tappade balansen haha. Det är mina sötisar det ;-) Vi åt frukost och klädde på oss för att gå bort till dagis och sen knallade jag vidare till skolan.

Slutade lite tidigare idag så mötte upp älsklingen som precis kommit från Linköping och vi gjorde sällskap till dagis. Hämtade upp barnen och knallade ner till bibban. Där läste vi lite böcker och jag passade på att skriva ut en bild (vår skrivare funkar inte) Sen när klockan blev tillräckligt mycket, knallade vi ner till Jonte.

Han höll på med en kund så vi fick snällt slå oss ner och vänta. Barnen ritade lite och karln drack äckligt kaffe ;-) Efter en timma var de äntligen klara och det blev min tur :-) Resultatet för idag ser ni i tidigare inlägg. Medan Jonte tatuerade mig så såg vi på en film, sex drive. Den är ju bara såå sjuk haha.

Till Cissi: Det gör inte ont att tatuera sig, jag tycker inte det och när jag satt där idag och han sa att vi var klara blev jag förvånad haha, var helt inne i filmen och kände nästan inget alls :-) Men jag har hög smärtgräns också, kan bero på det ;-)

Nu ska jag bädda ner mig och se på film.

God natt kära vänner och hoppas ni får sova gott.

Lämna ett avtryck
Postat av: josefine

varför skullle vi ses på ons? vi ska handla då o sen ska jag tvätta.

2009-11-24 @ 08:14:40
Postat av: Cissi

den jag har på ryggen gjorde ej så ont..men den i svanken gjorde förbannat ont..gjorde den hos steffe(Jontes förra kompanjon), och jag vart inte alls nöjd med den..han slarvade as mycket:/

kram

2009-11-24 @ 08:42:57
Postat av: Tova

Hihi ja precis, jag hoppas också att jag klarar av att föda så naturligt som möjligt :) skönt att höra att du faktiskt inte tyckte det var så farligt, annars hör man ju mest skräckhistorier från folk... men varför oroa sig på förhand i onödan, men vet ju ändå inte vad som kommer hända så jag kan väl lika gärna vara positivt ;D

2009-11-24 @ 15:09:43
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: josefine

japp jag är tråkig. ni får väl komma hit!

2009-11-24 @ 19:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0