Förmiddagens bravader.

Vaknade i natt av att jag hade två barn bredvid mig som inte ville sova. De låg och pratade, skrattade och sjöng. Försökte förklara för de att det fortfarande var natt och att man ska sova då, sen gick jag med dom till sina sängar och de somnade om ganska fort. Jag hann knappt lägga mig förrän jag sov igen. Brukar ha väldigt svårt för att somna om när jag väl har vaknat annars.

Vaknade efter ett par timmar igen då var väl klockan halv sex och barnen var uppe igen. Tänkte att det inte var någon idé att försöka få de att sova en stund till, så vi kollade på lite barnprogram och lekte en stund på deras rum innan vi fixade frukost och väckte pappsen.

Efter frukosten klädde vi på oss och gick ut. Först gick vi till lekplatsen som ligger här där vi bor. Izabella lagade mat åt mig och kaffe till pappsen. Smarrigt ;-) Alvar lekte med traktorn och bilen, åkte lite kana och gungade innan vi gick vidare till en annan lekplats.


Vi hann inte leka så jättelänge där innan Jossan ringde och sa att hon var hemma hos oss, så vi knallade hemåt och umgicks med henne en stund. Hon och karln gick nyss, de skulle hämta ut ett paket som jag och Jossan väntat på väldigt länge nu och sen ska Jossan åka hem till sig. Alvar somnade för en liten stund sen och när han har vaknat ska jag fixa lite mat åt oss. I eftermiddag har jag tvättstugan så det ska jag roa mig med då. Uscha.

Har ni haft en bra dag?

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mama

fina bilder på dina söta barn! oj vad ärligt det är när de vaknar sådär mitt i natten o är pigga o glada..hihi..men skönt de somnade om en liten stund iaf=) spännande me paket! o mindre skoj m tvättstuga=(

2009-11-19 @ 12:54:31
URL: http://www.metrobloggen.se/babydoll1
Postat av: jossan

kom på en sak jag önskar mig i julklapp, minneskort till telefonen. det andra pssar inte i denhär. det ska vara till sony ericsson t715:D

2009-11-19 @ 13:38:34
Postat av: Emma-Lou

Sover knappt om nätterna eftersom det fortfarande gör ont och jag blir som stel när jag bara ligger samt att X vrider och vänder på sig (spark i ryggen då och då) när han sover hos oss. Sover inget på dagtid och jag är ständigt trött.



Vad bra att du inte känner någon smärta nu. Hoppas att du förblir smärtfri, för det är FAN inte kul med pain.



Ser ut som att ni har haft en alldeles fin förmiddag. Har ni haft barnen hemma från förskolan idag?



Min dag är TRÖTT, haha. Men jag har haft det bra. Precis ätit lunch och ska bege mig ut på en promenad tillsammans med barnen :)

2009-11-19 @ 13:39:08
URL: http://www.metrobloggen.se/pesonen
Postat av: josefine

jag vet inte, jag köpte ju mitt för 149, eller 199 på teknikmagasinet.

2009-11-19 @ 14:33:45
Postat av: josefine

sen beror det på hur stort minne de är på de också :D

2009-11-19 @ 14:37:10
Postat av: Princess charming

åh vilka söta barn!! lagom sött när de kommer in mitt i natten och babblar och är pigga va? =). Men oj vilken underbar dag ni haft! Det är ju så roligt att få vara med barnen och leka och stojja på lekparken. Njae,..här är en tråkig dag,,helt själv hemma med halsont, men ska ta en varm dusch nu!! Hoppas eran kväll blir lika mysig. kramis

2009-11-19 @ 14:41:28
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: cathie

Haha jasså är det så illa :P

Väldigt fina bilder =)

2009-11-19 @ 16:05:37
URL: http://cathie.se
Postat av: Emma-Lou

Hoppas din smärta ger med sig i alla fall! :)



Vad har ni gjort annars idag? Ser att du inte uppdaterat så mkt.

2009-11-19 @ 19:42:54
Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer och migrän

Svar:

Jaa :}

2009-11-19 @ 19:59:01
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: josefine

haha jaa vi får väl de:D vad vill du ha i julklapp då?

2009-11-19 @ 20:22:17
Postat av: Princess charming

javisst kan man stå ut med det :). barn är ju för härliga!! Åh hoppas du får lika bra tider även i fortsättningen för det är inte kul att komma hem så sent och känna att man missar en massa man vill göra. Så har vi det jämt =(. Ska se om det kan finnas någon aktivitet på helgen som barnen kan gå på,..tror det är svårt på ett sådant här litet ställe och vi har ett par mil in till städerna runt omkring. Men det löser sig väl det med tids nog ;). Nu ska jag packa och göra iordning,..åker till Liseberg imorgon =). Ha en fin kväll. kram

2009-11-19 @ 20:53:34
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0