Tillbaka till ruta ett.


Okej då kör vi på en ny kula. Detta kommer bli min officiella blogg tills vidare. Jag måste känna efter om den här känns bra innan jag bestämmer mig till 100%. Vill ni läsa mina gamla inlägg så finns de kvar på min gamla blogg som ni hittar HÄR

Morgonen har varit ganska kaoitisk. Vi vaknade visserligen tidigt men barnen blev osams och bråkade om minsta lilla sak. Uscha. Nåja, de blev sams och vi åt en smarrig frukost tillsammans. Sen blev det dags att gå till dagis och har nu precis kommit hem igen. Ska ta och plugga lite och få i mig lite lunch innan det är dags att gå till skolan.

Det är ju en lång dag idag och kommer inte vara hemma förrän strax efter 17. Så man hinner inte med så mycket mer idag än plugg, skola, hämta barnen, fixa middag, leka en stund, bada och natta barnen. Behöver jag säga att jag ogillar dessa dagar? Men så är verkligheten och det är smällar man får ta. Tycker mer synd om de barn som får vara på dagis mellan 7-17, hoppas mina barn slipper det även om jag får ett jobb sen ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Då följer jag dig härifrån nu då :)

2009-11-11 @ 12:10:41
URL: http://www.metrobloggen.se/pesonen
Postat av: Emma-Lou

Idag ska vi ha samtal med gudföräldrar och präst :)

2009-11-11 @ 12:58:06
URL: http://www.metrobloggen.se/pesonen
Postat av: Daniel

Kallar det vardag!

MEn då uppskattar man ju veckoslut, semestrar och slappare vardagar desto mer.

2009-11-11 @ 15:06:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0