Härlig eftermiddag!




Klickbara bilder.

Vi har haft en fantastisk eftermiddag. Jag bedömde att Alvar var tillräckligt kry för att gå hem till min mamma på en fika. Ville ju så gärna träffa min älskade bror också som är på besök och så blev det. Alvar blev piggare och röjde omkring som vanligt. Barnen busade för fullt med både sin mormor och morbror :-) Vi blev bjudna på tårta, bullar och kakor eftersom vi firade min lillebror i förskott. Vet ju aldrig när man får se honom igen ;-) Så en härlig eftermiddag med andra ord. Vi kom hem för en liten stund sen och Izabella somnade direkt. Inte konstigt efter allt bus hehe. Alvar sitter här bredvid mig och läser en kalle pocket. Jag ska snart vika en massa tvätt som jag inte har orkat med än och sen vänta på att parlamentet ska börja.

Vad ska ni göra i kväll?

Lämna ett avtryck
Postat av: emma

härligt me en bra söndag=))

2010-04-11 @ 21:20:38
Postat av: Nina

Harligt med søndag!

2010-04-11 @ 22:01:05
URL: http://nino00.blogg.no
Postat av: Emma-Lou

Skön dag ni verkar ha haft, det har vi också :-) Var ute på en skön långpromenad tidigare och sedan har jag och Z varit på bio :-) Dessutom känns det som att nackspärren äntligen börjar släppa. Det var ganska OK imorse då jag gick upp, för att runt lunch förvärras något. Men efter promenaden blev det bättre och nu efter en heldag med äventyr, så är inte nackspärren värre :-)



Hoppas på att få sova inatt, även om Z nattades i vår säng för ett tag sedan :/ Har fått sova liiiite bättre under helgen eftersom maken tog barnen så att jag kunde vila. Annars hade det aldrig gått.

Postat av: Kaffehörnan

Låter som en nice söndag perfekt, skönt han var pigg som en mört. Konstigt dom kan ha en sådan energi när barn är ej 100

Kram från lilla mig

2010-04-12 @ 00:12:12
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: princess charming

Hej. Åh vilken underbar Söndag ni haft. Skönt att han blev piggare och att ni kunde gå och hälsa på mormor och att du fick träffa din bror. Vilket snyggt hem din mamma har , så riktigt bra ut. Vill ha dom gardinerna,,haha =). Såg att Izabellas sår inte gått bort riktigt än och jag har ju helt glömt bort att fråga hur det gick med henne sen. Hoppas er dag börjat bra och att ni har soligt?! Jag är hemma med lillan idag,både hon och jag är dåliga i magen,så får se hur det går. Tyckte hon kunde vara hemma så man får se hur det utvecklar sig, så vi har haft det riktigt mysigt =). Jag ska kolla lite på datorn efter semestertips (ja i sverige alltså). Ha en fin dag..kramar om

2010-04-12 @ 09:43:42
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Ann Lively

Så fine bilder! Bra blogg, ha en fin dag videre :-)

2010-04-12 @ 10:07:05
URL: http://www.annliv.blogg.no
Postat av: Emma

Hej vill du vara med i veckans blogg? Anmäl dig då till detta inlägg http://alicious.blogg.se/2010/april/fortfarande-igang-anmal-er.html#comment! Avslutas på söndag!

2010-04-12 @ 10:40:23
URL: http://alicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0