Hmm..

Här brukar det vara en bild

Ett bildlöst inlägg får det bli. Har inte tagit några nya bilder då batterierna till kameran har legat på laddning. Lite ovant, men så blir det ibland.

Medan jag var iväg så åkte resten av min lilla familj till Johan för att hämta ett par saker. När jag var klar med det jag skulle göra så satte jag mig på ett fik och läste en tidning. Fridfullt och jag njöt av att kunna sitta där i lugn och ro :-) Efter en stund var det dags att röra sig ner mot station för att möta upp karln och barnen. Nu är karln hos Jonte och vi andra är hemma. Just nu leker barnen med barbies och jag passar på att skriva några rader här. Blir så glest mellan alla inlägg men ska försöka finna lite mer tid till att skriva här :-)

Nä, nu ska jag nog ta och göra barnen sällskap en stund innan det är dags att fixa middag och greja.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0