Ny vecka

HAHA

 

Jag hatar verkligen att vara med på bild, speciellt när jag ler :p Men ja.. jag bjuder väl på denna ändå.

 

En ny vecka har börjat. Sista veckan ledigt innan skolan börjar. Ska bli roligt faktiskt. Barnen börjar dock på dagis den här veckan, redan i morgon faktiskt, men de kommer bara gå 8-11 så en mjukstart blir det efter långledigheten. Åter till vardagen och dess rutiner med andra ord.

 

Vädret ser inte ut att bli mycket bättre idag än vad det var igår, men något ska vi väl kunna hitta på ändå. Blir att gå ut och leka en sväng i alla fall, sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på.

 

Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: DONKEN

hähä! ja minsann, helst ganska snart. det är ju väntetid på de små rackarna också, ju haha ;)

JA, DET LÅTER NOG SOM ATT DET BLIR EN TVILLINGVAGN DÅ JA, FÖR JAG BLIR JU ENSAM NÄSTA GÅNG OCKSÅ. VAD JAG VET. KARLn HAR JU FAST JOBB, SÅ.

oooj caaaps! hjälp. förlåt! ;)



kul o se dig på bild ibland också. :D pöss

2010-08-09 @ 13:52:48
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jag ska städa bilen snart inuti, sen har jag handlat och lagat mat idag en så länge! :) ha en bra dag! :) Kram!

2010-08-09 @ 14:04:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Emma-Lou

Jag har också svårt för att le på bild, för min del känns det så tillgjort ut. Typ. :-P Men ni är fina ihop!



Det var äckligt kvavt hos oss igår, både inne som ute. Var helt sänkt av vädret, så vi tog oss en promenad senare.



Idag har vi inte gjort något speciellt så. Gubben är på jobbet och jag är hemma med barnen. Just nu sover J igen och jag väntar på att han ska vakna för han ska ha middag. Och så ska jag göra middagsmat också.



Tack förresten. Gratängen igår smakade riktigt bra!

2010-08-09 @ 17:00:40
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: sandra

tack så mycket!

tyckte bilden blev fin ju (:

2010-08-09 @ 17:02:16
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0