Vi får besök

 

Lite komiskt att strax efter jag hade skrivit förra inlägget så ringde min kära far. De satt då på flygplatsen i Miami och skulle åka hemåt. De landade i Sverige för ca 1 timma sen. Det roliga är att han kommer på besök redan i eftermiddag :-) Han avslöjade också att han hade köpt några presenter till oss, spännande!

 

Denna lördag kommer spenderas åt städning på förmiddagen, ska väl försöka hinna ut och leka en sväng också och sen kommer ju som sagt min pappa och eventuellt min syster. Vet inte vad hon har bestämt sig för, men sa igår att hon kanske skulle komma. Sånt som märks. Nu ska vi ta och äta lite frukost innan vi sätter fart med städningen.

 

Vad ska ni göra denna lördag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

Nämen vad kul att dom kommer till er redan idag. Åh då längtar ni säkert massor. Alltid kul att träffa nära o kära speciellt om de varit bortresta ett tag ju =). Låter som ni kommer få en helt perfekt Lördag trots städande. Här ska vi städa på förmiddagen och en bit på eftermiddagen, även tvätta för på Måndag åker vi IGEN =). Ikväll kommer ( kanske) en killkompis hit till oss på en tacokväll. Ska bli trevligt! Inget vidare väder idag så barnen ska spela wii. Köpte ett dansspel till dom som är GRYMT jobbigt , så motion får de ändå =O). Tyvärr blir det alltid rastlösa och bråkiga då vi ska städa så man blir aldrig helt klar med städning i det här huset =/. Ha en bra Lördag vännen. kram

2010-08-07 @ 10:48:17
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: tack! :)

2010-08-07 @ 11:51:27
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jo det är nog den parken vi båda två menar, hihi va sjukt att det är så egentligen. haha :D

2010-08-07 @ 13:04:20
URL: http://stylebyrebecca.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Ska gratta svärfar!



Igår träffade jag mina barndomsvänner och käkade ute :-) Hade jättekul :-)

2010-08-07 @ 15:15:08
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0