Busungar!

Mina fina <3

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

lika fina som sin mamma!!



jag förstår att du har det jobbigt nu gumman! det är starkt att du ändå tar dig en veckans tid och tänker! jag tror att man behöver det emellanåt. allt är så intensivt när man har barn och båda är hemma mkt osv. dete märker ju jag också av! vill du prata så vet du vart jag finns! på msn eller tele! jag hoppas du haft en bra kväll och att du snart kommer må bra igen!! förresten har du varit hos kuratorn?? vad anser du om de såklalladde lyckopillrena? jag tror det skulle vara bra för dig ett tag. så du får upp humöret lite osv..

2010-12-05 @ 22:01:05
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0