En ny morgon..

Ännu en gång, tack för era söta kommentarer :) Jag blir lika glad varje gång jag läser det fina ni skriver, att ni stöttar mig som ni gör betyder otroligt mycket för mig ska ni veta!

Jag mår bättre faktiskt, känner mig gladare idag, så nu hoppas jag att det förblir så och inte går neråt igen. Jag längtar som tusan till på lördag då mina älsklingar kommer hem igen! Izabella ska på kalas då och hon har längtat massor efter det, min stora fina flicka!

På söndag ska vi ha en familjedag då vi bara ägnar oss helt åt familjen. Vi har inte bestämt vad för aktiviteter vi ska hitta på men något skoj blir det säkert :)

Jag längtar som en tok till helgen nu! hehe. Vill inte vara ensam längre, det är jobbigt! Vill ha mina älsklingar här så jag kan pussa och krama på dom precis när jag vill!

Lämna ett avtryck
Postat av: kaffehörnan

Klart som attan

Du som e so go tjej

De blir härligt när dom kommer, då blir de spring i benen

kram

2010-12-09 @ 12:58:09
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2 be

förstår det, jag!

du får bjuda dit lite folk o tjöta lite med. kan ju hjälpa det också. lite iaf. :)

2010-12-09 @ 13:52:12
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

förstår att du längtar till helgen!! skön känsla att vara samlade allihopa även om ensamhet behövs ibland för att få en att inse det..



hur gick det med vc när din mamma ringde`?

2010-12-09 @ 14:05:39
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0