Hallå

Igår hade jag faktiskt ingen ork till att blogga, ingen direkt lust till det heller.

I lördags åkte barnen till sin pappa och på kvällen var jag ute med Bettan. Vi hade grymt kul och skakade massa rumpa ;-) Söndagen var mindre kul dock. Jag och Bettan låg i en varsin soffa och slöa större delen av dagen, framåt kvällen begav vi oss hem till min mamma som ville bjuda oss på mat och det var väl knappt att vi hade piggnat till tills dess ;-)

Igår träffade jag min syster och lilla Dante, vi gick en sväng på stan och shoppade lite. Jag hittade dock inte så mycket faktiskt. Bilder på det jag köpte kommer senare. Vi åt mat på Cupolen innan vi skildes åt. Jag åt en grymt god tacotallrik, den kommer jag absolut äta fler gånger :-)

Idag tänkte jag ta och städa lite här hemma, ska se om jag finner ork till att bege mig ut till Jysk, skulle behöva fler förvaringslådor till barnens leksaker. I eftermiddag ska jag vara barnvakt åt lilla Dante en stund, men annars har jag nog inga planer för dagen.

En liten snabb update om de senaste dagarna. Hoppas ni får en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: kaffehörnan

De var inte så lite update ändå, har ju hänt mkt

kram

2010-12-28 @ 09:56:25
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

han är väl lugn o snäll hoppas jag.. :P

köp lådorna på citygross eller ikea istället, fan mkt bättre än skitjysk. har blitt besviken på skitkvaliten så många ggr nu att jag helt slutat handla där. :P

2010-12-28 @ 11:44:19
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0