Ljus och vit ischoklad.


Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

lilla gumman vad jobbigt du har haft det. Inte ska du vara ledsen min vän. Hoppas du mår bättre nu och att det ordnat sig mellan dig och killen igen. Jag är också nere och totalt sönderstressad. Har varit mycket under lång tid. Jag pratade med läk om det och började gråta, fick tabletter direkt, först en sort sen en annan som jag nu provar. Mår faktiskt lite bättre av dom. Man ska inte skämmas för att man mår så dåligt att man inte klarar av att ta sig ur det. Ibland kan man behöva tex tabletter så man orkar ta itu med det som gör en nere, prata med någon psykolog osv. Har manb urit på saker och ting inom sig länge så brister man till slut och gör mqn inget åt d3et i tid kanske man aldrig kan komma tillbaka till den man en gång var. Hoppas det löser sig för dig/ er. Stå på dig om en tid hos läk. Såg du förresten idol igår? fan vad jay är bra, jag får gåshud. rÖSTADE SOM EN GALNING PÅ HONOM IGÅR OCH HAN VANN ;). Jihooo! Jag kommer lätt köpa hans musik. snygg är han med =). När han sjöng like a prayer..oh my god! Nu är jag hemma över helgen,,hehe,..så ska sätta upp julgardiner i köket som jag inte hunnit med. Vad ska ni göra? kramar till dig

2010-12-11 @ 10:02:33
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: zandra-en färg i din vardag

jag ska gå ut och fota lite

2010-12-11 @ 12:15:39
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Mums va smarrigt! :D Kram

2010-12-12 @ 18:14:38
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0