Måndag igen..

God morgon!

Jag vet att många undrar vad som har hänt, men jag har ingen lust att skriva ut allt här på bloggen. Det är liksom för privat. Jag kommer skriva till några få av er vad som hänt, de jag känner att jag kan berätta för, men jag gör det lite senare.

Igår var Izabella på kalas, allt hade gått bra och hon hade sååå roligt. Min stora flicka, hon var så fin med sin klänning och tofs i håret :-) Medan Izabella var på kalas så var jag och Alvar en sväng på stan med min mamma. Var tvungen att köpa en ny hemtelefon då våran lagt av helt. Hittade en men då fick min mamma för sig att hon skulle betala den, tack mamma. Shoppade även lite nya underkläder till mig själv :-) Sen hittade jag en grymt snygg jacka och mamma tyckte också den var snygg så den ska jag få i julklapp av henne ;-) Vilken pingla jag kommer bli hehe.

Idag är det dagis igen för barnen och jag ska till skolan. Det är även lucia firande på dagis idag så ska dit och titta på barnen när de sjunger. Lite mysigt faktiskt. Min mamma och mina syskon kommer också. Sen ska vi fika lite tror jag. Myspys måndag.

Jaha, nej nu måste jag göra ordning mig lite innan det är dags att gå. Hoppas ni får en bra måndag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jo, man undrar ju, men berätta bara om du vill, känn dig inte tvungen att göra det. Jag hoppas att det inte är något alltför allvarligt... Vet verkligen inte vad jag ska skriva. Många kramar frånmig.

2010-12-13 @ 14:28:46
URL: http://www.finest.se/emma-lou
Postat av: kaffehörnan

Nej inte ska du skriva ut detta

Va skoj att hon hade trevligt

Vilken fin bild på dig,hur stor pingla kommer du inte bli med den jackan

Jag vågar inte tänka

Om du är en redig charmig pingla redan nu

Ja ja megapingla

kram

2010-12-13 @ 15:40:25
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: vardagsprincessan

förstår så väl att du kanske inte vill/kan skriva ut det på bloggen. Man regarear bara och blir lite orolig. Hoppas det ordnar sig iaf! Tänker på dig/er. Sööööta barnen var som pepparkakor! Kollade på dottern när hon var lucia på dagis. Hon var också väldigt fin. Visst är det mysigt? =). Ha en fin kväll. kram

2010-12-13 @ 19:10:34
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0