One in a lifetime..

Redo för dagis.

 

Igår eftermiddag kom min karl hit, för att vi skulle prata, umgås med barnen och han skulle hämta lite grejer. När barnen hade somnat så tände vi lite ljus, satte på lite soft musik och låg i soffan. Pratade gamla minnen och om hur vi ville att framtiden skulle se ut. Natten blev en one in a lifetime upplevelse. OMG! haha. Vi hade väldigt mysigt i alla fall och har kommit fram till ett beslut om hur vi ska ha det som vi båda känner oss nöjda med just nu :-)

 

Barnen är på dagis nu och vi ska packa ihop lite kläder och annat som de ska ha med sig sen när de åker. En vecka utan karl och barn, hur ska jag klara mig? Jag vet att detta är nödvändigt då jag mått så dåligt på sistone och jag hoppas på att snart må bättre. Jag ska ringa vårdcentralen idag med och se om de vill ta mig på allvar nu! Min mamma sa igår att om de inte hjälper mig så ska hon ringa och se till att jag får den hjälp jag behöver! Söta lilla mamma ♥


Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

oj låter inget vidare lilla vän. Vad har hänt? du och karln verkar ju så kära i alla fall. Tycker definitivt du ska ringa VC och be dom ta dig på allvar vad det nu är.



1. Har faktiskt inte fått så mycket julstämning än, men det beror nog på all stress runtomkring.

2. Nja, har massa kvar att göra. Har tex lite för somriga gardiner i köket just nu =)

3. Har några julklappar kvar , sen får det räcka.

4. Troligtvis kommer vi fira jul hos syrran m fam i linköping.

5. Önskar bara att det ska gå bra för svärfar som haft sin andra hjärtinfarkt nu.

6. Se svar ovan...

7. Din, Syrrans (NHL), Anniepie,..ja kanske någon mer..

8. Det skulle vara ovannämnda bloggare i så fall :)

9. Oj, allt möjligt gott!

10. vår flytt som vi inte ens vet när den blir av eller vart.

2010-12-06 @ 14:26:30
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2 be

ow, vad mysigt det lät. Och vad gråtigt, det lät på samma gång!

börjar fatta LITE vad som händer och sker nu. och jag säger som jag sa sist- hoppas det löser sig oavsett HUR ni löser det i slutändan. och att alla mår väl av det hela. :)

pöss på dig bloggvännen min.

2010-12-07 @ 01:37:33
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0