Onsdag.

Vill börja med att säga tack för alla era fina och stöttande kommentarer, de värmer :-)

Det är så tomt här hemma och jag känner mig mer ensam än någonsin. Ett par dagar går bra, men sen kommer tomheten ifatt mig, saknaden efter mina älsklingar är enorm!

Jag vet ju att detta är bra för oss alla, men jag vill inte ha det såhär, jag vill att det ska vara som innan, när vi var glada och lyckliga! Vi höll på att glida isär, men jag tror vi upptäckte det i tid och har nu valt att göra något åt det innan vi glider isär helt. Vi är båda beredda att kämpa för att det ska bli bra igen och det känns lite bättre, men det kunde ha varit ännu bättre, jag hoppas att allt blir som det en gång var...snart...

Jag har ringt vårdcentralen men de verkar inte förstå mig alls. De säger bara att det är många som känner sig lite nere under vinterperioden! Blir fan idiot på dom...usch! Nej, min mamma ska ringa dit också så får vi se om de lyssnar bättre på henne.

Lämna ett avtryck
Postat av: Angiih

anmäl dig till dagens blogg!!

2010-12-08 @ 12:45:37
URL: http://babyyhs.blogg.se/
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2 be

jaha, oCH!?? ska inte alla få hjälp då, för att det är "många" som mår skit nu????!

nu blir jag knäpp o tokig helt, här.



oww, lite nytändning då om jag förstått det hela rätt. om man får vara ifrån varann ett tag o sen blir sambos på heltid igen, så blir det ju en slags reunion, med alla känslor som hör till.



hmm, "anmäl dig till dagens blogg!!" vet inte men tyckte det var en jävligt okänslig kommentar till detta inlägget. humpf.



förstår att du saknar de små bustrollen nåt kopiöst!! är det en vecka de ska vara där?

pöss!

2010-12-08 @ 13:13:18
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Heej heej har du lust att ställa frågor till min frågestund ?`:)

den avslutas på söndag kl 19.00 :)

2010-12-08 @ 13:15:27
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Vilken tur att du har din mamma som ställer upp för dig i dessa tider. Det är nog också bra att få känna på saknad sådär. Skönt att ni upptäckte det i tid också. Hittat någon bra att prata med?

2010-12-08 @ 20:08:05
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Jobbigt när det blir så, men kämpa på ni ska nog klara detdär ska du se! ♥ Tråkigt när det inte vill ta tag i saker och ting utan bara skylla på att det är vinter nu och att många blir lite nere... Dålig stil liksom! Men men, ta hand om dig! :) Kram

2010-12-08 @ 21:13:11
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0