Tidig morgon.

God morgon!

Vad gör jag uppe nu undrar ni, jag är ju ledig och barnen är inte hemma. Jo, som den snälla storasyster jag är så ska jag följa med min syster till sjukan. Ska vara där om en timme ungefär så därför är jag uppe nu. Tidigt som tusan och ögonen vill knappt hålla sig öppna. Får väl sova en stund till sen när jag kommit hem igen.

Jag tycker ju att ni har blivit dåliga på att lämna kommentarer nu igen ;-) Jupp, jag tjatar men säger bara sanningen hehe.

Byxorna jag köpte häromdagen är bara sååå skönta!! Riktigt nöjd med köpet och då de var på rea så fick jag betala 179kr för dom, eller egentligen inte då jag hade presentkort ;-)

Nej, nu ska jag ta och göra ordning mig lite. Hoppas ni får en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

bra att byxorna passade! det är inte ofta jag kan hitta byxor åt mig själv=)



det är trisst när folk inte kommenterar fast man ser att man har flera hundra läsare om dagen=(

2010-12-29 @ 09:23:30
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1
Postat av: Vardagsprincessan

hej sötnöten :). Hoppas du har det bra och att julen var perfekt! Vi hade en underbar jul hos syrran i lkpg. Men sonen blev sjuk under helgen och har nu kraftig halsfluss. Dottern är iväg till doktorn också för att se om hon också fått halsfluss. får se vad det visar! Jag är också förkyld och har ont i halsen. Blir nog en LUGN nyårsafton här! Första gången som vi är hemma bara vi. Vad ska du/ni hitta på i nyår? Vad ska ni äta? Jag har ingen aning ang mat! Snygga byxor du hittat förresten. Vi har lagt undan lite för att åka till ullared med nu snart. Jag tror jag har blivit beroende av det där stället ;).

2010-12-29 @ 11:23:16
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Rebecca

fin blogg :)



kör sista dagen med frågestunden idag, den avslutas klockan 18:00.

inlägget hittar du här: http://rrebeccak.blogg.se/2010/december/fragestund.html

ställ en fråga vet jag :)

2010-12-29 @ 13:11:13
URL: http://rrebeccak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0