Kvällen är kommen..

På väg hem från dagis.

 

Hallå på er kära vänner, nu har kvällen kommit och vi har haft en toppen dag. Jag älskar såna här dagar då barnen varit snälla heeela dagen och inget bråk. Fler såna här dagar tack :-) Kvällen är inte slut än heller, Izabella sover visserligen, hon somnade nyss lilla tröttisen. Alvar är vaken men lär nog somna snart också. Jag ska hoppa in i en dusch och sen mysa ner mig i soffan tillsammans med min älskling. Blir väl en film eller två innan läggdags.

 

Me like fridays. <3


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Ahhh, jag blir fan dum i huvvet pga. allt skit JÄMT. Visserligen handlar det om en ganska enkel operation, men det är just det; alla ingrepp innebär en viss risk och det är det som fastnar innanför mitt pannben.

2010-02-12 @ 21:05:46
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

skönt när det är lugnt heeeela dagen o kvällen! hoppas ni får lika lugnt hela helgen!

kram

2010-02-12 @ 23:27:47
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: joss

men jag har ju jobbat... jaha ok.. då är jag fet, då kan inte jag åka haha.. nee men ni får väl komma hit och fira mig! jag ska väl inte fara nånstans för att bli firad.. haha.. men vi får väl se, om jag inte jobbar så kommer jag väl kanske. Jadu, vet inte vad jag önskar mig.. Pressentkort kanske, behöver nya underkläder. haha. Hmm, annars vet jag inte.

2010-02-13 @ 00:36:45
Postat av: Annika

Så roligt med filmen!

Skönt när allting flyter på:)

2010-02-13 @ 00:41:52
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0