Lördagens planer.

Frukostkillen.

 

Lördagen har kommit och den här dagen kommer bli toppenbra! Om en stund åker Alvar iväg med min mamma och Jens hem till min mormor. Min stackars mormor har varit insnöad och inte ens kommit ut till sina höns :( Vad bra att snön är på väg bort nu, fast hade varit bättre om man kunde slippa allt slask :-)

 

Hur som haver, när han har åkt ska vi andra ner till stan för att träffa Jossan. Hon ville ha vårat sällskap medan hon kikade lite i affärerna och eftersom vi inte har något planerat förrän i kväll så får det bli så. Vid 17 tiden lämnar vi av Izabella hos min pappa och sedan beger vi oss ut till en restaurang där vi ska äta en romantisk middag för två ;-) Efter maten bär det av till biografen där vi ska se Wolfman och efter filmen beger vi oss hemåt för megamycket myspys och njuta av lugnet och hoppas på en rejäl sovmorgon i morgonbitti :-)

 

Det är planerna för denna lördag. Karln fick välja själv hur han ville fira sin födelesedag och ville ha en lugn mysig kväll bara vi två och så får det bli. Eftersom han fyller år så bjuder jag på kalaset och det blir även hans present från mig. Han har inte önskat sig något speciellt så detta passar ju bra :-) Han ska nog få ett presentkort på tatuering också eller på Jack&Jones där han köper de flesta kläderna till sig själv. Vi får se vad jag hittar på. Svårt är det i alla fall. Sen får han en present från barnen också, men vad det är får ni se i morgon för det är inte förrän i morgon han fyller år!

 

Nu ska jag göra ordning mig lite och packa ihop lite saker som Alvar ska ha med sig. Hoppas ni får en toppenbra lördag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Hoppas på några bilder från ikväll :-)

2010-02-27 @ 17:17:25
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Hej vännen

Så härlig dag / kväll de blir

Stort lycka till

kramar

2010-02-27 @ 20:58:37
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: emma

hoppas ni hade en underbar kväll igår!!!

till snokfrågan: ska han flytta hem till er eller blir det verkligen så att han bor ensam?

kramar

2010-02-28 @ 10:05:41
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

haha jaa jo de är sant. :) men imorse var min första tanke! "vadfan gjorde jag igår" haha... men men :D de växer ut som sagt.

2010-02-28 @ 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0