God Morgon.




Bilder från nyårsaftonen.

Tyvärr glömdes kameran bort så det blev inga bilder från middagen och själva raketerna. Till middag blev det en riktig god potatisgratäng, något gott kött och en god sallad :-) Till efterrätt åt vi en slags mousse.. (stavning?) Den blev lite för söt, men annars helt okej.

Idag står det mest tråkiga saker på schemat. Ska bla fortsätta med att plocka ordning och städa lite, det vi inte hann med då Alvar fick eget rum. Sen i eftermiddag ska jag tvätta en meeeegastor hög med tvätt. Hujeda mig! Innan dess måste vi även åka och handla lite. Så roligt ska vi ha idag, men ja.. vi hinner nog med en hel del lek också, så det inte bara bli tråkigt vardagsgöra heela dagen.

Vad ska ni hitta på idag?


 

 

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Sandra

hej hej hoppas allt är bra nu efter nyår ? :) Och att du får ett toppen bra år :D

2010-01-02 @ 10:51:43
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: jossan

jaha så ni var där alltså..

mja, men filmen var ju inte så bra :D

2010-01-02 @ 13:03:54
Postat av: Anonym

nej jag sa inte att den va dålig, men den var liksom inte den bästa:D

2010-01-02 @ 13:54:43
Postat av: Kaffehörnan

Så trevligt och smarrigt du käkat, mkt gott

Nu e de snart vardag igen, vanliga gängerna.

Ha en fin dag

Jag är ju på bättringsvägen, men lite ont i örat, mn de ger sig snart.

kramar

2010-01-02 @ 13:55:31
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: emma

haha din man ser farlig ut S

2010-01-02 @ 17:54:15
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0