Hejsan hallå.

 

Hej och hå, den här dagen försvann den också. Mycket kul har vi gjort trots att jag varit tröttare än tröttast idag. Syster kom förbi en stund förut och då passade vi på att åka lite pulka. Åt lite mat och chokladpudding till efterrätt. Det satt fint i magen ;-)

 

Vid femtiden bar det av hem till min kära mor och hennes man för att äta middag. Vi fick kasslergratäng med annanas i och det var riktigt gott, fick efterrätt där med haha, glass och fruktsallad. Så nu behöver vi inte äta på en vecka... känns det som haha.

 

Barnen lekte för full. Alvar lekte med bilarna och Izabella spelade memory med mormor. Måste ju säga att jag blev lite förvånad över hur duktig Izabella är på att spela det spelet. Vi har aldrig gjort det med henne förut, kanske har dom gjort det på dagis? men hon visste direkt hur man skulle göra och eftersom hon tyckte det var riktigt roligt så får det bli att köpa hem ett memory spel så vi kan spela det hemma också :-)

 

 

Mamma hade även tagit ner en hel kartong med våra gamla barnböcker så jag fick välja vilka jag ville ta med mig hem. Valde några av mina favoriter från när jag var liten, så i morgon blir det att läsa dessa "nya" böcker för barnen :-)

 

Vi kom hem för en stund sen och barnen ligger redan och sover, de var helt slut när vi kom hem! Jag ska sätta mig på msn och skicka lite bilder från pulkaåkningen till syster och sen blir det en film eller lite spel innan jag själv ska hoppa ner i sängen.


Vad har ni gjort idag då?

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

låter som att ni haft de jättetrevligt =)



va me o tävla om en bloggdesign: http://emlisch.blogg.se/2010/january/min-forsta-tavling-lottar-ut-en-bloggdesign.html

2010-01-10 @ 20:51:12
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emma

vad mkt gott ni har ätit idag=)

sån lasangett du gjort gör jag med ibland..så gott ju

vi har varit hemma hela dagen idag

2010-01-10 @ 21:20:35
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

Hej,..åh vilken fullspäckad dag ni haft,..men så mysigt!! Vad mycket gott ni fått att äta :-). Här har vi firat sonen som fyller 7 år idag. Stack även iväg till sjön så barnen skulle få prova skridskoåkning för första gången i sina liv. Hade med oss ved och korv-korvbröd,stannade där tills det var mörkt :-),..sen körde vi fast med bilen och fick gräva oss loss...ooopppsss :). Skönt att ni haft en bra dag,..!! kramar!!

2010-01-10 @ 21:44:48
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: jossan

haha you wish :D

2010-01-11 @ 00:03:05
Postat av: Foofie

aaaaw den boken om Albin och tomtarna hade jag när jag var liten ^__^

2010-01-11 @ 10:11:37
URL: http://foofie.blogg.se/
Postat av: eva-marie

Vad roligt att din mamma sparat böckerna. Nu kan du uppleva dem igen med ungarna. Flera av böckerna är riktiga godbitar som står i våra hyllor också. KRAM

2010-01-15 @ 21:49:38
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0