Hemma igen

 

Då var jag hemma igen efter en trevlig fika stund med världens bästa Ullis. Alvar fick följa med idag eftersom Izabella fick följa med pappa igår. Alvar blev väldigt blyg och sa knappt ett ord förrän vi gått därifrån. Sötnosen.Vi pratade, fikade, skrattade och hade trevligt. Får göra om det snart igen :-) Blev även ett varv till Kicks innan vi skildes åt.

 

Så ja, nu är jag hemma igen har varit nere med tvätten till tvättstugan och ska ner om en stund för att hänga upp den. Sen blir det att fixa lite mat och idag hade vi tänkt göra köttfärslimpa, potatis och sås. Smarrigt värre ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Jossan

Mm, och så kommer ju jag sen:)och tvinga mig inte att kasta bort er från tvn.

2010-01-17 @ 17:25:16
Postat av: Princess Charming

Hej gumman. Vad härligt att ni haft så mysigt med fika och annat. Hehehe inte bara jag som har tvätt att ta itu med märker jag. Hur jag än gör så kan jag begrava mig i tvätt jämt,..rena rama madness :/.

2010-01-17 @ 17:26:47
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: jossan

gäller bara en halvtimme:D

2010-01-17 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0